فرایند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با انتخاب شهردار زنجان، امیدواریم فرایند کارها در حوزه عمران شهری سرعت یابد.

فرایند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد

منصور مرادلو عصر امروز (29 شهریورماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعضا از ابتدای کار به دنبال انتخاب فردی اصلح برای تصدی پست شهرداری بود، اظهار کرد: بعد از آنالیز های فراوان و از اخذ رزومه از 55 نفر، در نهایت 8 نفر از این افراد واجد شرایط بر اساس قوانین و نکاتی که مدنظر بود، شناخته شدند که در خاتمه با استماع برنامه این افراد، اعضا فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی توضیح داد: امیدواریم شهردار منتخب پس از دریافت حکم خود بلافاصله برنامه های مورد نظر را به مرحله اجرا درآورد که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان هم با همه توان از شهردار منتخب بر اساس قانون حمایت خواهند کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با بیان اینکه انتظار می رود کارکنان شهرداری زنجان هم با همه توان پای کار باشند، ادامه داد: انتظار داریم با انتخاب شهردار نو، شاهد تحول در شهر باشیم.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، عباس راشاد با 5 رای به اسم شهردار زنجان انتخاب شد.

وی پیش از این تجربه عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان، ریاست شورای اسلامی شهر زنجان، عضویت در کمیسیون های مختلف شورا و فرمانداری زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1013

به "فرایند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند کارهای عمران شهری با انتخاب شهردار زنجان تسریع می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید