تور ارزان ویتنام: ریل راه آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام

به گزارش مجله جغتای، پس از تعطیلی همیشگی کافه های خیابان قطار در هانوی ویتنام، علاقه مندان به سلفی، محل جدیدی برای خود پیدا نموده اند که برای عکاسی بسیار خطرناک است.

تور ارزان ویتنام: ریل راه آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

خیابان قطار هانوی (Train Street) که محلی معروف برای گرفتن سلفی بود و از نظر ایمنی دردسرهای زیادی داشت؛ در نهایت مقامات را مجبور به تعطیلی کافه ها غیرقانونی این خیابان کرد. پس از آن، مسافران عاشق سلفی، محل مهیج و جدیدی در ارتباط با راه آهن پیدا نموده اند که در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم از این مکان خطرناک و معروف برای گرفتن عکس های اینستاگرامی، به شما بگوییم.

طبق گزارش ها آژانس خبری VN اکسپرس، بازدیدنمایندگان هانوی برای گرفتن عکس سلفی به سراغ پل لانگ بین (Long Bien Bridge) می فرایند؛ پلی که بین سال های 1899 تا 1902 ساخته شد و نمادی از سرسختی، انعطاف پذیری و تاب آوری مردم هانوی به شمار می آید. این پل که به وسیله معمار مشهور برج ایفل یعنی گوستاو ایفل، طراحی شد، در حین جنگ ویتنام که در این کشور به عنوان جنگ آمریکا شناخته می گردد، چندین بار بمباران شد.

پل لانگ بین، به وسیله قطارها، افراد پیاده و موتورسواران استفاده می گردد و برای جلوگیری از حضور افراد در روی آن، موانعی در طرفین آن نصب شده است؛ اما بعضی از مسافران از موانع بالا می فرایند تا روی ریل ها، محلی عالی برای گرفتن عکس پیدا نمایند. این کار، بسیار خطرناک است و نگرانی های ایمنی را افزایش می دهد.

مقامات نگران هستند که این مسئله در خیابان قطار هانوی تکرار گردد؛ جایی که قطارها با فاصله اندکی از ساختمان ها و خانه ها، حرکت می نمایند.

خیابان قطار، یکی از اینستاگرامی ترین خیابان های دنیا به شمار میرود که به واسطه تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری بسیار مشهور برای سلفی گرفتن و ازدحام جمعیت روی ریل، گاهی جهت قطارها را به اجبار تغییر می دهند.

با افزایش نگرانی ها در خصوص امنیت و خطر بالایی که زندگی انسان ها را تهدید می نماید، مقامات دولتی دستور داده اند تا تمام کافه های غیرقانونی این خیابان بسته شوند. البته آن ها بعلاوه باید به فکر تمهیدات جدیدی در خصوص پل لانگ بین باشند که کماکان، محلی خطرناک محسوب می گردد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1191

به "تور ارزان ویتنام: ریل راه آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: ریل راه آهن، پرطرفدارترین محل برای گرفتن سلفی در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید