زنده روح: باخت به فولاد را در بازی با ذوب آهن جبران می کنیم، نتایج قابل دفاعی گرفته ایم

به گزارش مجله جغتای، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید که شکست برابر فولاد را در مسابقه آینده شان جبران خواهند کرد.

زنده روح: باخت به فولاد را در بازی با ذوب آهن جبران می کنیم، نتایج قابل دفاعی گرفته ایم

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شکست یک بر صفر گل گهر برابر فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک ضربه پنالتی نتیجه را واگذار کردیم. در چند مسابقه گذشته فرایند بسیار خوبی داشتیم و در اهواز هم دنبال امتیاز بودیم. هر شکستی ناراحت نماینده است اما باید این بازی را فراموش کنیم و به ملاقات بعدی فکر کنیم. فولاد تیم باکیفیتی است که در لیگ قهرمانان بازی های خوبی انجام داد. این باخت ما را از راستا خوبی که در این فصل داشتیم دور نمی کند.

وی با بیان اینکه توقعات از گل گهر باید منطقی باشد، توضیح داد: این برای دومین سال است که در لیگ برتر حضور داریم و الان در رده چهارم هستیم. اگر در چند بازی بدشانسی نمی آوردیم قطعا صندلی بهتری داشتیم. نتایج قابل دفاعی در لیگ سال جاری گرفته ایم و کوشش می کنیم در انتها مسابقات هم یک صندلی خوب را به دست بیاوریم.

زنده روح در مورد بازی بعدی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: این یکی از سخت ترین بازی های ما است. ذوب آهن بعد از آمدن مجتبی حسینی متحول شده و نظم تیمی خوبی دارد، آنها خیلی خوب دفاع می نمایند و در حمله هم تیم زهرداری هستند. باخت بدموقعی برابر فولاد داشتیم و این باخت را با تدابیر کادر فنی و کوشش بازیکنان، در ملاقات با ذوب آهن جبران خواهیم کرد.

هافبک گل گهر در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ سال جاری قهرمان خواهد شد؟ مطرح نمود: واقعا چیزی قابل پیش بینی نیست، سپاهان و پرسپولیس رقابتی میلیمتری دارند و استقلال هم در تعقیب این دو تیم است. سال جاری رقابت فشرده است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 847

به "زنده روح: باخت به فولاد را در بازی با ذوب آهن جبران می کنیم، نتایج قابل دفاعی گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: باخت به فولاد را در بازی با ذوب آهن جبران می کنیم، نتایج قابل دفاعی گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید