تور سنگاپور ارزان: سنگاپوری ها چه تفریحی را در کشورشان پیشنهاد می نمایند؟

به گزارش مجله جغتای، سرگرمی و گشت و گذار در سنگاپور

اگرچه سنگاپور به عنوان گرانترین شهر جهان شناخته می گردد اما در عین حال این شهر دارای فروشگاه های ارائه فناوری های الکترونیکی با قیمت مناسب بوده؛ غذاهای خیابانی فوق العاده داشته و ده ها پارک که بازدید از آن ها رایگان است در این شهر وجود دارد و از همه مهمتر این که شهر سنگاپور با عنوان شهر باغ ها معروفیت دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا برترین جاذبه های شهر سنگاپور به عقیده مردم بومی به شما معرفی کنیم.

تور سنگاپور ارزان: سنگاپوری ها چه تفریحی را در کشورشان پیشنهاد می نمایند؟

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

  • باغ گیاه شناسی سنگاپور، مسکن و ماوای هزاران گونه مختلف از گل ها و گیاهان مختلف است که در کنار یکدیگر فضایی سبز و آکنده از طراوت ایجاد نموده اند. بازدید از این باغ رایگان بوده و افراد علاقه مند می توانند از ساعت 5 صبح تا 12 نیمه شب به این محل مراجعه نموده و از زیبایی های آن بهره مند شوند.
  • حتما در خود به سنگاپور، سری به محله TiongBahru بزنید زیرا در این محله تعداد زیادی مغازه ها و فروشگاه های مختلف، رستوران ها و کافه های خوب و با کیفیت و استراحت گاه ها و فروشگاههای خانگی وجود دارد.
  • برای صرف به مرکز هاوکر hawker center بروید. این منطقه به علت داشتن تنوع زیادی از غذاهای خوشمزه محلی معروفیت بسیاری دارد. در این مرکز شما امکان انتخاب تنوع غذایی گسترده ای را داشته و می توانید هر نوع غذائی از جمله خورشت های تند و پر ادویه تا نودل های خوش طعم را سفارش دهید. یکی از شاخصه های شناخته شده سنگاپور، غذاهای خیابانی آن است که برترین نمونه های آن در این محل یافت می گردد.
  • شناخته شده ترین غذای سنگاپوری؛ مرغ و برنج هاینانیس Hainanese chicken rice است که در بسیاری از رستوران های شهر ارائه می گردد اما به عقیده ما شما می توانید برترین و با کیفیت ترین مرغ و برنج هاینانیس را در رستوران های TianTian Chicken Rice و Wee Nam KeeHainanese Chicken Rice تهیه و نوش جان کنید.
  • اگر در سنگاپور در پی لباس های شیک و با قیمت مناسب می شد؛ بهتر است به خیابان دور افتاده Haji Lane در نزدیکی منطقه Kampong Glam رفته و به فروشگاه های خانگی آن جا سری بزنید. افراد علاقه مند به مد و لباس های خاص مطمئنا از این پیشنهاد راضی خواهند بود.
  • یکی از بزرگ ترین نمونه های چرخ و فلک در دنیا است که با ارتفاع 165 متر به شما منظرهی خیره کننده و بسیار زیبا از شهر می دهد. این چرخ و فلک به عنوان یک جاذبه گردشگری در شهر شناخته می گردد و برای سوار شدن به آن باید بلیط تهیه کنید اما منظره خیره کننده آن در زمانی که شما در نقطه راس چرخ و فلک قرار گرفته اید، نفس را در سینه حبس نموده و بدون شک این منظره تا آخر عمر از خاطرتان نخواهد رفت.
  • پارک هاو پار ویلا Haw Par Villa در جاده پاسیر پانجانگ PasirPanjang Road قرار گرفته و بازدید از آن رایگان است. در این پارک بیش از 1000 مجسمه و تصاویر مختلف وجود دارد که به طور واضحی نمایانگر فرهنگ و رسوم چینی و بازگو کننده بعضی از مشهور ترین داستان ها و افسانه های این کشور است.
  • اگر در سنگاپور در پی پاساژگردی و رفتن به مال های بزرگ هستید، سری به خیابان اورچارد بزنید. در این خیابان 22 مرکز خرید و مال و بعلاوه 6 فروشگاه بزرگ وجود داشته و شما می توانید نمایندگی های بیش از 5 هزار برند مختلف دنیای را در این محل جستجو کنید. این مرکز مهم تجاری از ویلاک پالاس Wheelock Place آغاز شده و به سمت پائین ادامه دارد. شما در این راستا تعداد زیادی فروشگاه و مرکز خرید و مال را خواهید دید.
  • از دیگر گزینه های پیشنهادی جهت بازدید از سنگاپور، رفتن به اسکله رودخانه این شهر و دیدن و سوار شدن به قایق است. برترین پیشنهاد برای انجام این برنامه؛ استفاده از خدمات شرکت های قایق رانی موجود در Clarke Quay و Robertson Quay است. در این اسکله شما بعلاوه می توانید نسبت به خرید بلیط تورهای تمدد اعصاب در رودخانه یا relaxing river tour اقدام کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1158

به "تور سنگاپور ارزان: سنگاپوری ها چه تفریحی را در کشورشان پیشنهاد می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: سنگاپوری ها چه تفریحی را در کشورشان پیشنهاد می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید