شبگردی در شهر میلان

به گزارش مجله جغتای، میلان یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا است. در این شهر محله های تاریخی و مدرن در کنار هم قرار گرفته اند و ترکیبی شگفت انگیز را به وجود آورده اند. جاذبه های دیدنی میلان به قدری زیاد است که بعید می دانیم از سفر به این شهر پشیمان شوید. اگر سفر به کشور ایتالیا برایتان مجذوب کننده است؛ به شما توصیه می کنیم که با رزرو هتل در میلان سفرتان را به ایتالیا شروع کنید.

شبگردی در شهر میلان

این شهر در همه ساعات شبانه روز زیبایی های منحصربه فرد خودش را دارد. زیست شبانه در میلان هم مانند بسیاری از شهرهای توریستی برقرار است. اگر قصد دارید به میلان سفر کنید و دنبال برترین مکان ها برای شبگردی می شد؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه تعدادی از برترین مکان ها و سرگرمی های شبانه میلان را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه شب را در میلان سپری کنیم؟

میلان یک شهر بی نظیر و فرق دارد بنابراین سفر به این شهر می تواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند. افرادی که به میلان سفر نموده اند به خوبی می دانند که مردم این شهر برخلاف بسیاری از شهرهای اروپایی در شب هم مشغول گشت وگذار و سرگرمی هستند. در میلان مکان های امن زیادی برای شبگردی و سرگرمی شبانه وجود دارد.

بااین حال اگر به عنوان یک توریست خارجی به این شهر سفر نموده اید باید بیش تر مراقب باشید. به عنوان مثال مکان هایی را برای شبگردی انتخاب کنید که رفت وآمد به آنجا آسان باشد یا فاصله زیادی تا هتل محل اقامتتان نداشته باشد. انتخاب مسیرهای شلوغ و پرتردد هم می تواند تا حدود زیادی به حفظ امنیت شما در میلان یاری کند. بااین حال اگر قصدتان برای شبگردی در میلان جدی است؛ ما چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

در سالن لا اسکالا یک اجرای اپرا دیدن کنید.

خانه اپرای شهر میلان یا لا اسکالا (La Scala) یکی از برترین مکان ها برای سپری کردن شب در میلان است. در بیشتر شب های سال نمایش های مختلفی در این سالن اجرا می شوند. این سالن اپرا قدیمی ترین سالن اپرای شهر میلان است که هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد. لا اسکالا در سال 1788 برای اولین بار به روی علاقمندان به اپرا باز شد.

این سالن از آن موقع تا به امروز بارها تعمیر و بازسازی شده است. بااین حال شما هنوز هم می توانید ردپای دوره های تاریخی مختلف را در این سالن مشهور ببینید. بسیاری از توریستان خارجی در طول سفرشان حداقل یک بار به این سالن اپرا می روند تا از نزدیک شاهد اجراهای فوق العاده گروه های اپرای مشهور جهان باشند. شما برای خرید بلیط اجراهای سالن لا اسکالا باید از چند ماه قبل از سفرتان برنامه ریزی کنید. صندلی های این سالن برای نمایش های معروف خیلی زود پر می شوند پس در هنگام رزرو هتل در میلان به فکر رزرو بلیط های لا اسکالا هم باشید.

در منطقه بررا پیاده روی کنید.

منطقه بررا (Brera) یکی از قدیمی ترین منطقه ها شهر میلان است. در این منطقه ساختمان ها، کوچه ها و خیابان هایی وجود دارند که بی شباهت به یک اثر هنری نیستند. پیاده روی و وقت گذرانی در منطقه بررا در طول شب می تواند انتخاب خوبی برای توریستانی باشد که به شبگردی علاقمند هستند.

در منطقه بررا کافه ها و رستوران های زیادی هم وجود دارد. شما می توانید یک رستوران شیک را در این منطقه برای صرف یک شام رمانتیک رزرو کنید یا برای خوش گذرانی همراه با دوستان و همسفرانتان به کافه ای در بررا بروید. رستوران های NOmbra de Vin و Lounge Bulgari دو مورد از برترین رستوران های منطقه بررا از نظر توریستان هستند. شما می توانید در این رستوران ها غذاهای محبوب ایتالیایی را سفارش دهید و از چشیدن طعم بی نظیرشان لذت ببرید.

در ایزولا وقت بگذرانید.

ایزولا جزو زیباترین محله های شهر میلان است. این منطقه در طول چند دهه اخیر پیشرفت زیادی نموده و درحال حاضر به عنوان یک منطقه مجذوب کننده برای توریستان خارجی شناخته می گردد. در ایزولا به جز کافه ها و رستوران های مختلف می توانید گالری های هنری زیادی را ببینید. این گالری ها تا نیمه های شب به روی علاقمندان باز هستند. دیدنی آثار هنری در گالری های ایزولا می تواند برنامه مجذوب کنندهی برای وقت گذرانی در میلان باشد. اگر به تابلوهای نقاشی و مجسمه های هنری علاقه دارید؛ در طول سفرتان به میلان بازدید از این محله را از دست ندهید.

شکم گردی در Stazione Centrale را از قلم نیاندازید.

شکم گردی یکی از سرگرمی های هیجان انگیز در طول سفر است. غذاهای ایتالیایی در همه جای جهان معروفیت زیادی دارند. تنوع بالا و طعم دل چسب این غذاها بسیاری از مسافران را وادار می نماید که در هنگام شب به خیابان Stazione Centrale سری بزنند. در این خیابان یک بازار غذای خیابانی وجود دارد. شما می توانید غذاهای مختلفی را باقیمت های مناسبی از آنجا خریداری کنید. البته نباید انتظار غذاهایی شبیه به غذاهای رستوران های گران قیمت شهر میلان را داشته باشید. اگرچه ما به شما قول می دهیم که از چشیدن غذاهای خیابانی میلان پشیمان نخواهید شد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1538

به "شبگردی در شهر میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبگردی در شهر میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید