24 ساعت در مسکو

به گزارش مجله جغتای، چگونه 24 ساعت را در مسکو بگذرایم

نام مسکو که می آید یاد کرملین و ولادیمر پوتین می افتیم، اما مسکو چیزی فراتر از شهری سیاسی است و جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. قلب تپنده روسیه که قطب تجاری جهان است کلان شهری با تاریخ 1000 ساله و حدود 10 میلیون جمعیت است. این شهر بهترین هتل ها ، ساختمان های نمادین، مکان های فرهنگی با ارزش و رستوران های خوب دارد. پس، حتی اگر فقط گذری از این شهر رد می شوید و یا برای قرارهای کاری به این شهر آمده اید حتما در زمان آزاد خود از فرصت استفاده کنید و از این مرکز مجذوب کننده که در جایی بین شهرهای لندن و پکن واقع شده است دیدن کنید. گردشگران خارجی بیشتر دوست دارند سن پترزبورگ که به ونیز شمال معروفیت دارد را ببینند چون خاطرات جنگ های سرد مسکو همچنان با آن هاست. اما الان بهترین فرصت است تا خود را در جاذبه های باورنکردنی مسکو غرق کنید. می خواهیم 24 ساعت در مسکو باشیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

24 ساعت در مسکو

در هتل ریتز کارلتون اقامت کنید

هیچ چیز بهتر از این نیست که هتل ریتز کارلتون مسکو را برای اقامت خود در این شهر انتخاب کنید، هتلی که در چند قدمی میدان سرخ قرار گرفته است. در این هتل تاریخی که دکوراسیون آن از امپراتوری روسیه الهام گرفته است مانند تزارها در قصر زندگی می کنید. قیمت بهترین اتاق های این هتل در آخر هفته ها از 225 یورو شروع می شود. در این هتل می توانید در رستوران نویکوف از خودتان پذیرایی کنید، در استخر، شنای آرامش بخش داشته باشید و در پشت بام نمایی خیره کننده از میدان سرخ را ببینید، اینجا آنقدر خوش می گذرد که دلتان نمی خواهد ترکش کنید.

به بازدید کاخ کرملین بروید

کرملین، قلعه مسکو، شاهکار فرهنگی شهر و همچنین دفتری سیاسی است. در این مجموعه، بناهای زیادی وجود دارد. در داخل آن سه کلیسای جامع، یک قصر، یک کلیسا و برج زنگ ایوان بزرگ قرار گرفته است. این ساختمان ها همه با هم از مقدس ترین مکان های جامعه ارتودوکس روسیه است. در این محل دیوارها با نقاشی های زیبا تزئین شده اند و همیشه در آن صدای موسیقی های مذهبی شنیده می شود. در این کاخ اتاقی وجود دارد که در آن مجوعه ای از نشانه های دولتی، بشقاب های نقره و طلا و جواهرات را می توانید ببینید.

به کارخانه قدیمی شکلات سازی اکتبر سرخ بروید

کارخانه شکلات سازی اکتبر سرخ محلی صنعتی است که از زیباترین جاذبه های کنار رود موسکوا است. در این محل می توانید به نمایشگاه هنر معاصر در گالری اکتبر سرخ بروید و یا برای عکاسی به مرکز برادر لومیر سر بزنید.

در رستوران رادیسون رویال غذا بخورید

هر روز عصر می توانید به کروز شناور رادیسون رویال بر روی رودخانه موسکوا بروید و شامی خوشمزه میل کنید و از منوی آن برای خود غذایی دریایی سفارش دهید. غذاهای اصیل روسی از مواد فصلی و ارگانیک که در مزارع محلی به عمل می آیند درست می شوند.

به فروشگاه GUM بروید

بعد از آتش سوزی ای که در سال 1812 در مسکو رخ داد، کاترین دوم به معمار معروف ایتالیایی ماموریت داد تا برای او یک مرکز تجاری نئوکلاسیک بسازد، امروز آن مجموعه تبدیل به فروشگاه GUM شده است. اگر به اینجا رفتید همانطور که در حال لذت بردن از طراحی فروشگاه هستید غرق تماشای سقف گنبدی فلزی و شیشه ای آن شوید.

منبع: thetravelmagazine.net

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1174

به "24 ساعت در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 ساعت در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید