تور چین: شناسایی اولین مورد سویه امیکرون در چین

به گزارش مجله جغتای، چین از شناسایی اولین مورد مبتلا به سویه نو کرونا موسوم به امیکرون در این کشور اطلاع داد.

تور چین: شناسایی اولین مورد سویه امیکرون در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، گلوبال تایمز امروز (دوشنبه) از شناسایی اولین مورد سویه امیکرون کرونا در شهر تیانجین چین اطلاع داد و خاطرنشان کرد این مورد در مسافران از خارج آمده دیده شده است.

فرد مبتلا در حال حاضر در یکی از بیمارستان های مشخص شده از سوی دولت چین بستری و در حال درمان است.

مسئولان تیانجین شامگاه امشب خاطرنشان کردند نمونه های امیکرون را در تست تنفسی یک بیمارِ بدون علامت یافته اند که پنج شنبه هفته گذشته از خارج از کشور به چین بازگشته است. این فرد با ملیت لهستانی است که از ورشو به تیانجین آمده است.

با شناسایی این فردِ مبتلا، مسئولان بهداشتی تیانجین از مردم خواستند تا دستورات بهداشتی را رعایت و اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ نمایند. در این اطلاعیه آن ها بر لزوم واکسینه شدن بچه ها 3 تا 11 سال و افراد بالای 60 سال تاکید کردند.

اولین مورد از مبتلایان به کرونا در حالی در چین شناسایی شد که به تازگی به علت آمار بالای مبتلایان به این سویه از ویروس کرونا، کارشناسان انگلیسی به دولت این کشور هشدار دادند که تا 5 ماه آینده شیوع سویه اُمیکرون در انگلیس بین 25 هزار تا 75 هزار جانباخته کرونایی خواهد داشت.

روز شنبه هفته جاری 633 مورد مبتلا به کرونا از نوع اُمیکرون در انگلیس ثبت شد و این بیشترین آمار ثبت شده روزانه از زمان شناسایی سویه اُمیکرون تا به امروز بوده است.

پیشتر از این، هفته گذشته نیز بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با تشدید قوانین کرونایی برای جلوگیری از شیوع سویه اُمیکرون از مردم خواست تا از خانه کار نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1133

به "تور چین: شناسایی اولین مورد سویه امیکرون در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: شناسایی اولین مورد سویه امیکرون در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید