علوی: اگر فکر کنیم پرسپولیس روحیه ندارد ضربه می خوریم، بازیکنان فولاد انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند

به گزارش مجله جغتای، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، پرسپولیس همواره تیمی بزرگ است و نباید تصور پیش بیاید که آنها بابت باخت مقابل الهلال روحیه ندارند.

علوی: اگر فکر کنیم پرسپولیس روحیه ندارد ضربه می خوریم، بازیکنان فولاد انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند

سیدمحمد علوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش برای بازی با فولاد و اینکه این مسابقه چند روز به تعویق افتاد، گفت: ما دوست داشتیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران الهلال را شکست بدهد، ولی به هر حال شرایط طوری رقم خورد که آنها شکست خوردند و بازی ما با پرسپولیس هم با چند روز تأخیر برگزار می گردد. شاید این موضوع تیم ما را برای بازی دوم کمی با چالش روبرو کند، ولی به هر حال ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد خوزستان می تواند در فصل نو موفقیت سال قبل را تکرار کند، توضیح داد: تمام هدف ما این است که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را مسرور کنیم. البته دیر باز شدن پنجره نقل وانتقالات باعث شد که فرصت لازم را برای جذب بازیکن از دست بدهیم، ولی نفراتی که در اختیار داریم بازیکنان باکیفیتی هستند و انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا شکست پرسپولیس برابر الهلال نمی تواند کار فولاد را در اولین بازی راحت کند، گفت: پرسپولیس همواره تیم بزرگی است و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. ما اگر تصور کنیم که پرسپولیس بابت باخت به الهلال بی روحیه است قطعاً ضربه خواهیم خورد. ما باید بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1052

به "علوی: اگر فکر کنیم پرسپولیس روحیه ندارد ضربه می خوریم، بازیکنان فولاد انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: اگر فکر کنیم پرسپولیس روحیه ندارد ضربه می خوریم، بازیکنان فولاد انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید