قبل از انتخاب هتل بخوانید

به گزارش مجله جغتای، انتخاب هتل مناسب

اگر قصد سفر دارید شاید انتخاب هتل تبدیل به یکی از دغدغه های شما شده باشد، اینکه چه هتلی قیمت مناسب تر و خدمات بهتری دارد از سوال هایی است که معمولا فکر مسافران را مشغول می نماید، گاهی ندانستن بعضی نکات باعث می گردد به هتلی برویم که اصلا مناسب حال ما نیست، می خواهیم به شما نکاتی را بگوییم تا به یاری آن ها بتوانید هتلی مناسب را انتخاب کنید، با خبرنگاران همراه باشید.

قبل از انتخاب هتل بخوانید

مدت سفر خود را در نظر بگیرید

اینکه مدت سفر شما چند روز است نقشی اساسی در انتخاب هتل دارد، اگر سفر شما کوتاه باشد مطمئنا بیشتر وقت خود را مشغول گشت زنی در شهر هستید و زمان کمتری را در هتل می مانید در این صورت هتل های مقرون به صرفه برای شما مناسب تر است شاید فکر کنید هر چه پول پیشتر بدهید خدمات بیشتری دریافت می کنید اما گاهی می توان در هتل های مقرون به صرفه هم خدمات مناسب خود را دریافت کرد، شما در سفرهای کوتاه بیشتر شب و در هنگام خوابیدن از هتل استفاده می کنید پس لزومی ندارد برای هتل های گران هزینه کنید این هتل ها بیشتر مناسب کسانی است که دوست دارند بیشتر وقت خود را در هتل بمانند و از خمات و امکانات هتل استفاده نمایند.

تعیین کنید که دقیقا در سفر به جه چیزهایی احتیاج دارید

ممکن است در شهری که می روید فامیل و دوست و آشنا داشته باشید و بخواهید به آن ها هم سر بزنید در این صورت مسلما از هتل کمتر استفاده می کنید. آیا از آن دست از افرادی هستید که زیاد بیرون ماندن را دوست ندارید و می خواهید بعد از 2 ساعت گشت و گذار در شهر به هتل برگشته و استراحت کنید؟ در این صورت به خدمات هتل احتیاج دارید و باید کمی سطح هتل خود را بالا ببرید. اگر قصد شما از سفر، خرید است هتلی نزدیک مراکز خرید تهیه کنید تا به راحتی و بدون پرداخت هزینه رفت و آمد خرید خود را انجام دهید، و یا اگر قصد دارید بیشتر جاذبه های تاریخی را ببینید هتلی نزدیک آن ها انتخاب کنید.

اگر هتلی مقرون به صرفه برای اقامتی کوتاه می خواهید از هتل آپارتمان بهره ببرید

هتل آپارتمان مثل کرایه آپارتمان است شما وارد آپارتمانی می شوید که در آنجا با آشپزخانه ای مجهز به وسایل آشپزی روبرو می شوید و این معمولا یعنی باید خودتان آشپزی کنید و از رستوران خبری نیست، اگر از افرادی هستید که دوست دارید در سفر از شما پذیرایی گردد هتل آپارتمان انتخاب مناسبی برای شما نیست ، قیمت هتل آپارتمان ها از هتل ها خیلی کمتر است و بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند اقامتی کوتاه داشته باشند و چندان هم هزینه ننمایند. در این آپارتمان ها هر زمان که مایل باشید می توانید تسویه حساب نموده و محل اقامت خود را ترک کنید.

هتل های مرکز شهر و نزدیک مترو و مراکز خرید مناسب ترند ولی قیمت بیشتری دارند

قبل از اینکه هتل خود را انتخاب کنید نقشه مکان آن را ببینید تا بفهمید دسترسی هتل به وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید و جاذبه ها چگونه است، مسلما هتلی که موقعیت مکانی بهتری داشته باشد قیمت گرانتر و هتل هایی که در جاهای کم رفت و آمدتر هستند قیمت کمتری دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1186

به "قبل از انتخاب هتل بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از انتخاب هتل بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید