قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، بعدازظهر امروز (12 مردادماه) مراسم قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو که ثبت نام آن از 9 مردادماه به مدت سه روز (9 الی 11 مردادماه) با عرضه پنج محصول شامل پژو 206 صندوق دار، پژو پارس، پژو206 تیپ 5، دنا و سمند ال ایکس و با ظرفیت 14 هزار دستگاه انجام شده بود، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار گردید.

قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، نتایج قرعه کشی ظرف سه روز آینده و پس از صحه گذاری مراجع ذی ربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. براین اساس مشخصات پذیرفته شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق العاده، در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام نمایند. طبق برنامه ریزی اجرا شده، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ثبت نام خانواده های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذی ربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی گردد.

در این طرح بیش از 980 هزار نفر در این مرحله برای ثبت نام اقدام کردند که 14 هزار نفر از آنان به طریق قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی اجرا شده، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست جایگزین شوند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 360

به "قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید