مهدی علی نژاد: سهمیه های ایران برای المپیک توکیو شکسته می گردد

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در وبینار تخصصی مدیران کل استان ها با تبریک کسب شصتمین سهمیه برای کاروان ورزشی ایران به منظور حضور در بازی های المپیک توکیو گفت: روندی که در کسب سهمیه ها رقم خورده بسیار خوب بوده و امیدوارم رکورد تعداد سهمیه های ورزش ایران که مربوط به المپیک ریو با 63 سهمیه است، در المپیک توکیو شکسته گردد.

مهدی علی نژاد: سهمیه های ایران برای المپیک توکیو شکسته می گردد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نسبت به تشکیل ستاد بازی های آسیایی 2022 و المپیک 2024 در استان ها تاکید نمود وخواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران و قهرمانان دارای شانس مدال شد.

علی نژاد در ادامه به لایحه نظام جامع باشگاه داری اشاره نمود و گفت: مراحل پایانی این لایحه در دولت سپری می گردد و بزودی به مجلس ارسال می گردد که تصویب این مهم ، اتفاق بسیار خوبی در جامعه ورزش و جوانان خواهد بود .

وی در مورد صدور مجوز باشگاهها شرح داد: سامانه ای در این زمینه فعال شده و از اول خردادماه هیچ مجوزی بصورت دستی صادر نمی گردد.

علی نژاد ادامه داد: باشگاه های ورزشی در آخرین تقسیم بندی وزارت بهداشت از ردیف دو به اولویت سه انتقال پیدا کردند که پیگیر هستیم این مشکل را حل کنیم تا باشگاه های ورزشی در شهرهای نارنجی مجوز فعالیت بگیرند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: با هماهنگی ایجاد شده با وزارت آموزش و پرورش، المپیاد استعدادهای برتر در سال 1400 با اصلاحات تفاهم شده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 831

به "مهدی علی نژاد: سهمیه های ایران برای المپیک توکیو شکسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی علی نژاد: سهمیه های ایران برای المپیک توکیو شکسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید