مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات مهیج یوتیوب تا همکاری شرکت اپل و شاهزاده بریتانیا

به گزارش مجله جغتای، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات مهیج یوتیوب تا همکاری شرکت اپل و شاهزاده بریتانیا

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گوشی هوشمند گلکسی A80 با 3 دوربین هت تریک کرد. این گوشی دوربین های چرخشی دارد و از صفحه نمایش حرفه ای برخوردار است که اولین گوشی با نمایشگر نو Infinityمحسوب می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تا به حال احساس نموده اید که اگر روند یک فیلم و سریال به شکل دیگر بود یا سرانجام بندی دیگری داشت بیشتر از تماشا داستان فیلم لذت می بردید؟ به نظر می رسد یوتیوب پاسخی ایده آل برای این سوال دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران موسسه Fire Eye پیروز شدند یک یک نرم افزار مخرب قدرتمند را در تاسیسات پتروشیمی عربستان سعودی کشف نمایند که هدف اصلی آن ایجاد انفجار در این تاسیسات عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل میخواهد با رویکرد مبتنی بر بهداشت و با هدف افزایش سلامت برنامه ای برای تلویزیون اختصاصی خود فراوری کند که اپرا وینفری آن را پشتیبانی می نماید. اکنون خبرها حکایت از آن دارند که شاهزاده هری و همسرش مکان مارکل نیز در این برنامه مشارکت خواهند داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شب گذشته یکی از عجیب ترین حوادث مرتبط با دنیای فناوری رخ داد و یک جاروبرقی روباتیکپیروز شد نیروهای پلیس ایالات متحده را فریب دهد. جاروبرقی روباتیکی که با نام تجاریرومبا شناخته می گردد و بسیار پرطرفدار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر یکی از ویدئوهای موجود در حساب کاربری دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری ایالات متحده را به دلیل نقض قانون حق نشر حذف نموده است و بر همین اساس هم به نظر می رسد باید منتظر حمله ترامپ به توییتر باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1380

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات مهیج یوتیوب تا همکاری شرکت اپل و شاهزاده بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات مهیج یوتیوب تا همکاری شرکت اپل و شاهزاده بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید