میرات فرهنگی اردبیل آماده همکاری در بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است (بازسازی ویلا)

به گزارش مجله جغتای، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، میرات فرهنگی اردبیل آماده همکاری در بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است.

میرات فرهنگی اردبیل آماده همکاری در بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حسن محمدی ادیب در بازدید از بیمارستان تاریخی فاطمی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان آماده همکاری در بازسازی و بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه نمود: بنای تاریخی بیمارستان فاطمی در لیست آثار ملی ثبت شده و بازسازی این نوع آثار مراحل قانونی دارد که باید با تعیین شدن تکلیف کاربری این ساختمان مراحل قانونی طی گردد.

او تاکید نمود: کارگروهی بین میراث فرهنگی اردبیل و بیمارستان فاطمی تشکیل می گردد تا شرایط ساختمان به صورت تخصصی آنالیز و در خصوص بازسازی و بازسازی این بنا تصمیم گیری گردد.

محمدی ادیب ادامه داد: امکان ایجاد موزه طب در این بنای تاریخی یکی از مواردی است که هم اداره کل میراث فرهنگی و هم خود بیمارستان روی آن تاکید دارند و برای ایجاد آن اقدام خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1402

به "میرات فرهنگی اردبیل آماده همکاری در بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرات فرهنگی اردبیل آماده همکاری در بازسازی بیمارستان تاریخی فاطمی است (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید