ناگلزمان تایید کرد؛ ستاره بایرن زیر تیغ جراحان قلب

به گزارش مجله جغتای، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که کینگزلی کومان عمل جراحی مختصری انجام داده تا مشکل قلبی خود را درمان کند.

ناگلزمان تایید کرد؛ ستاره بایرن زیر تیغ جراحان قلب

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن تیم ملی فرانسه بر اساس تشخیص پزشکان دچار مشکل جزیی قلبی بود که روی تنفس تاثیر می گذاشت و چار ه ای جز این نداشت که هرچه سریع تر این مشکل را با استفاده از عمل جراحی رفع کند. انتظار می رود که کومان در فاصله چند هفته آینده بار دیگر به تمرینات برگردد اما مشخصا چند بازی آینده مدافع اسم قهرمانی بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر بوخوم که فردا در چارچوب مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد گفت: کینگزلی روز گذشته عمل جراحی داشت. او مشکل جزیی دارد که باعث ایجاد تغییر در ضربان قلبش می گردد. من این مشکل را با دانش پزشکی محدودم توضیح می دهم. دو رشته وجود دارند که باعث فعالیت گره سینوس می شوند. یکی از آنها قطع شد تا مشکل بیشتری پیش نیاید. گاهی او برای مدت کوتاهی دچار تنگی نفس می شد و سازندگی کمتری داشت. به همین علت بود که ما الکتروکاردیوگرام انجام دادیم و متوجه شدیم که مسئله ای هست که خیلی زود باید به آن رسیدگی گردد. فکر نمی کنم او بیشتر از یک هفته و نیم یا دو هفته از تمرینات دور باشد.

در حالی که خبر عمل جراحی قلب کومان بسیار دراماتیک به نظر می رسید، ناگلزمان سعی کرد هیجان اطراف این موضوع را کاهش داد. او به خبرنگاران گفت: این خبر دراماتیک تر از چیزی که هست به نظر می آید. حال او خوب است و درد بسیار کمی را تحمل نموده است. این مشکل بزرگی نیست و افراد زیادی به آن دچار هستند. اما مسئله این است که تحرک برخی افراد در حد رفتن تا یخچال و برداشتن نوشیدنی خنک است و شرایط برای ورزشکاران فرق می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1004

به "ناگلزمان تایید کرد؛ ستاره بایرن زیر تیغ جراحان قلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلزمان تایید کرد؛ ستاره بایرن زیر تیغ جراحان قلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید