نقش الهلال در معادلات مدیریتی استقلال، آرامش آبی ها قبل از طوفان!

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی که پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام وزیر دولت سیزدهم در ساختمان خیابان سئول ساکن شد، ناچار است در اولین اقدامات خود در این وزارتخانه، به شرایط استقلال و پرسپولیس رسیدگی کند. دو فرزند خوانده ای که سالهاست حضانت آن بر عهده این وزارتخانه بوده و همواره اداره همزمان این دو رقیب ایجاد شائبه و حاشیه هایی برای وزارت ورزش داشته است.

نقش الهلال در معادلات مدیریتی استقلال، آرامش آبی ها قبل از طوفان!

حمید سجادی نه تنها هنوز تصمیمی برای استقلال نگرفته، بلکه هنوز اظهار نظری هم در این زمینه انجام نداده و تنها به این نکته اشاره داشته که پس از بهبودی مدیرعامل این باشگاه از کرونا، جلساتی در این زمینه برگزار خواهد شد.

استقلال بر خلاف پرسپولیس از آرامش به دور بوده و در همه سالهای اخیر حواشی و نا آرامی با این تیم عجین بوده است. این نا آرامی در ماه ها و هفته های اخیر به اوج خود رسیده و هواداران این تیم سردرگم در انتظار تصمیمی نو از وزیر نو ورزش و جوانان برای تیم شان هستند.

وزیر ورزش هنوز در خصوص ادامه حضور مددی در استقلال به جمع بندی نرسیده است. از یک سو مدیریت وی در این باشگاه هنوز به یکسال نرسیده است، اما در همین مدت نارضایتی هایی از سوی هواداران، پیشکسوتان، منتقدان و حتی بازیکنان و کادر فنی نسبت به عملکرد وی دیده شده که این باعث می شود برای ادامه همکاری با وی تردید ایجاد شود.

از سوی دیگر گفته می شود تلاش هایی هم برای ابقای مددی در این پست اجرا شده که می تواند در صورت تقویت هیات مدیره و قوای مالی این باشگاه، مددی همچنان عهده دار مدیریت این باشگاه باشد.

چه بسا اگر درگیری احمد مددی با بیماری کرونا و بستری شدن او پیش نمی آمد، تصمیم گیری در خصوص مدیریت باشگاه استقلال زودتر از این از طریق وزارت ورزش انجام می گرفت. اما شرایط کنونی وزیر ورزش را متقاعد می کند تا بهبودی کامل مدیرعامل و جمع شدن اعضای هیات مدیره دور یک میز، صبر کند.

در پیش بودن بازی آسیایی آبی پوشان مقابل الهلال هم مزیدی بر علت شده که وزارت ورزش در این خصوص عجله به خرج نداده و تصمیم گیری در خصوص حوزه مدیریت استقلال را به پس از این دیدار موکول نماید. همراهی کردن تیم استقلال در سفر به امارات از طریق پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این باشگاه هم در این موضوع بی تاثیر نیست.

نتیجه دیدار استقلال و الهلال هم می تواند روی سرنوشت مدیریت این باشگاه تاثیرگذار باشد و اگر این دیدار با پیروزی آبی پوشان تهران همراه باشد، چه بسا منجر به اخذ تصمیم در خصوص این باشگاه با نگاهی مهربانانه تر به تیم مدیریتی آن باشد و البته شکست احتمالی این تیم در امارات هم می تواند تاثیری معکوس در این زمینه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 988

به "نقش الهلال در معادلات مدیریتی استقلال، آرامش آبی ها قبل از طوفان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش الهلال در معادلات مدیریتی استقلال، آرامش آبی ها قبل از طوفان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید