ورود دختری در حباب شیشه ای به بازار کتاب، اقتباس تلویزیونی از داستانی واقعی

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، دختری در حباب شیشه ای اسم رمانی روانشناسانه از ادبیات معاصر ترکیه و نوشته گُلسَرن بوداییجی اُغلو است که با ترجمه ای از میترا شاهین و به همت نشر اسم منتشر شده است.

ورود دختری در حباب شیشه ای به بازار کتاب، اقتباس تلویزیونی از داستانی واقعی

در توضیحی بر این کتاب آمده که دختری در حباب شیشه ای ترجمه ای از کتاب Camdaki Kız است. گُلسَرن بوداییجی اُغلو روانشناس و نویسنده اهل ترکیه در داستان های خود سعی دارد بخش های پنهان زندگی انسان ها را عیان کند. او در این داستان ها از روایت های مستندی استفاده می نماید که بیمارانش در جلسات روان درمانی با او مطرح نموده اند. داستان های او زنده، مجذوب کننده و در عین حال هشداردهنده است.

در پشت جلد کتاب می خوانیم: گُلسَرن بوداییجی اُغلو، روان شناس و نویسنده معروف ترکیه، 1947 در آنکارا به جهان آمد. 1966 وارد دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا شد و 1977 مدرک تخصصی خود را در روانپزشکی از دانشگاه حاجت تپه دریافت و پنج سال در آنجا به اسم مدرس کار کرد. تاسیس مرکز روانپزشکی مدالیون در آنکارا از آرزوهای او بود و هم اینک شعبه های متعدد آن را در ترکیه دایر نموده است. وی از 2004 به نوشتن و انتشار کتاب هایی براساس یادداشت های خود در مرکز روان شناسی اقدام کرد. این کتاب ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته و سریال های تلویزیونی متعددی از روی آن ها فراوری و پخش شده است. سریال محبوب Camdaki kiz یکی از سریال هایی است که براساس کتابی به همین نام در حال پخش است.

میترا شاهین، مترجم، نمایشنامه نویس حوزه کودک و روزنامه نگار، فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد است.

رمان دختری در حباب شیشه ای، اثر گُلسَرن بوداییجی اُغلو با ترجمه میترا شاهین در 350 صفحه، شمارگان 770 نسخه در قطع پالتویی بزرگ، جلد شومیز و به قیمت 110 هزار تومان از سوی نشر اسم منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1040

به "ورود دختری در حباب شیشه ای به بازار کتاب، اقتباس تلویزیونی از داستانی واقعی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ورود دختری در حباب شیشه ای به بازار کتاب، اقتباس تلویزیونی از داستانی واقعی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دختری در حباب شیشه ای به بازار کتاب، اقتباس تلویزیونی از داستانی واقعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید