وعده محمد صلاح به طرفداران لیورپول برای آبروداری تا انتها فصل

به گزارش مجله جغتای، ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول به طرفداران این تیم که این روزها از عملکرد و نتایج قرمزهای مرسی ساید چندان راضی نیستند، وعده جبران داد.

وعده محمد صلاح به طرفداران لیورپول برای آبروداری تا انتها فصل

به گزارش خبرنگاران، محمد صلاح به طرفداران لیورپول قول داد که او و هم تیمی هایش نخواهند گذاشت که خاتمهی فاجعه آمیز برای دفاع از عنوان قهرمانی شان در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

باخت 3 بر یکشنبه شب قرمزها مقابل لسترسیتی، سومین باخت متوالی صلاح و هم تیمی هایش بود که سبب شد آنها در رده چهارم با 13 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی کمتر هم دارد، قرار بگیرد. این باخت سبب شد که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هم اعتراف کند که دیگر امیدی به تکرار قهرمانی مردانش در لیگ برتر ندارد اما صلاح به طرفداران وعده داد که او و هم تیمی هایش هر کاری بتوانند انجام می دهند تا تیم دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگردد.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر پیامی با این مضمون منتشر کرد: به چندین دلیل، ما روزهای سختی را داریم تجربه می کنیم. ما قهرمانیم و مانند قهرمانان هم می جنگیم، تا خاتمه راه. نمی گذاریم که در خاتمه فصل ما را با توجه به نتایجی که اخیراً کسب نموده ایم قضاوت نمایند. این وعده من به همه شماست.

یکی از اصلی ترین دلایل افت لیورپول در این فصل مصدومیت فراوان بازیکنانش است که مهمترین آنها فیرجیل فن دایم، جو گومز و جوئل ماتیپ بوده اند و همه این افراد برای مدتی طولانی خانه نشین شده اند.

لیورپولی ها سه شنبه شب در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم لایپزیگ خواهند بود و 4 روز بعد از آن در دربی مرسی ساید از رقیب همشهری، اورتون پذیرایی خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 716

به "وعده محمد صلاح به طرفداران لیورپول برای آبروداری تا انتها فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده محمد صلاح به طرفداران لیورپول برای آبروداری تا انتها فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید