پاسخگویی به یازده هزار و 787 تماس توسط اورژانس نیشابور

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از پاسخ گویی به یازده هزار و 787 تماس توسط کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس 115 در اردیبهشت 1400 اطلاع داد.

پاسخگویی به یازده هزار و 787 تماس توسط اورژانس نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهارکرد: کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس در اردیبهشت ماه به هزار و 647 نفر مشاوره تلفنی ارائه کرده اند.

مصطفی افشار نیک گفت: در این ماه متاسفانه 1037 تماس مزاحمت با شماره اورژانس برقرار شده است که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: هنگام تماس با اورژانس 115 به هدایت های کارشناسان مرکز ارتباطات با دقت توجه کنید زیرا در بیشتر مواقع می توانید با اقدامات و یاری های اولیه ای که به شما آموزش داده می گردد جان بیمار و یا مصدوم خود را نجات دهید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور توضیح داد: مرکز ارتباطات اورژانس 115نیشابور مجهز به جدید ترین نرم افزار ها و تجهیزات ارتباطاتی می باشد که از لحظه اعزام، توسط مکان یاب اینترنتی جهت حرکت، سرعت، توقف های آمبولانس کنترل می شوند همچنین تمامی تماس های دریافتی و زمان های اعزام آمبولانس توسط کامپیوتر ثبت و بایگانی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 863

به "پاسخگویی به یازده هزار و 787 تماس توسط اورژانس نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به یازده هزار و 787 تماس توسط اورژانس نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید