پرسپولیس در اهواز متوقف شد؛ فاصله با سپاهان بیشتر نشد

به گزارش مجله جغتای، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 21:10 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس در اهواز متوقف شد؛ فاصله با سپاهان بیشتر نشد

شاگردان یحیی گل محمدی با این تساوی 55 امتیازی شدند و همچنان اختلاف دو امتیازی خود در صدر جدول با سپاهان را حفظ کردند. پرسپولیس با توجه به تساوی سپاهان مقابل پیکان این فرصت را داشت تا با رجحان مقابل فولاد اختلاف امتیاز خود با سایر رقبا را افزایش دهد که این فرصت را از دست داد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل سه اخطاره بودن از حضور روی نیمکت تیمش در این مسابقه محروم بود و از روی سکوها عملکرد شاگردانش را تماشا کرد.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، سینا شاه عباسی (83-مهران موسوی)، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده (86-محمد میری)، آیندا پاتوسی (86-محمد قاسمی نژاد)، محمدرضا عباسی (77-فرشاد احمدزاده)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه (71-سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر (86-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (59-وحید امیری).

داور: وحید کاظمی

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 945

به "پرسپولیس در اهواز متوقف شد؛ فاصله با سپاهان بیشتر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در اهواز متوقف شد؛ فاصله با سپاهان بیشتر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید