کاناوارو: در رئال مادرید کاپلوی واقعی را شناختم، سه ماه که گذشت به او گفتم دیگر نمی توانم ادامه دهم

به گزارش مجله جغتای، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که در همان ابتدای دوران حضور در رئال مادرید تصمیم به ترک این تیم گرفته بود.

کاناوارو: در رئال مادرید کاپلوی واقعی را شناختم، سه ماه که گذشت به او گفتم دیگر نمی توانم ادامه دهم

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاناوارو مدافع میانی سابق تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که در اولین فصل حضورش در این تیم (07-2006) روزهای چندان خاطره انگیزی را تجربه نکرد، هر چند که در انتها آن فصل پیروز به کسب مقام قهرمانی لالیگا شد.

کاناوارو یکی از چندین بازیکنی بود که پس از سقوط یوونتوس به سری B به دلیل ایفای نقش در ماجرای کالچوپولی، این تیم را ترک کرد و همراه با سرمربی اش در این تیم راهی رئال مادرید شد اما شروعی که در این تیم داشت خیلی برای او خوشایند نبود.

او به شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: در ابتدای حضورم در رئال مادرید، سه ماه بسیار سخت را سپری کردم. خصوصیات فوتبال اسپانیا کاملاً متفاوت از فوتبال ایتالیا و بیشتر بر کار های فردی متکی بود تا تیمی.

کاناوارو که پس از کسب توپ طلای سال 2006 راهی رئال مادرید شد، درباره روزهای نخست زندگی اش در پایتخت اسپانیا هم گفت: کریسمس رسید و من هنوز خانه نداشتم و در هتل زندگی می کردم. به کاپلو گفتم که دیگر نمی توانم تحمل کنم و از او خواستم که بگذارد بروم. او هم مرا نگاه کرد و خیلی خونسرد و شفاف گفت: نفهمیدی چه گفتم. من رهایت نمی کنم. من در رئال مادرید بود که صندلی و شخصیت واقعی کاپلو را شناختم. در یوونتوس ما تیمی بسیار قدرتمند داشتیم، طوری که در فینال جام جهانی 2006 بین ایتالیا و فرانسه، بسیاری از بازیکنان تیم ما عضو یوونتوس بودند. در اسپانیا اما ما لالیگا را با جبران 7 امتیاز اختلاف فاصله با بارسلونا در هفته های انتهای کسب کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 200

به "کاناوارو: در رئال مادرید کاپلوی واقعی را شناختم، سه ماه که گذشت به او گفتم دیگر نمی توانم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: در رئال مادرید کاپلوی واقعی را شناختم، سه ماه که گذشت به او گفتم دیگر نمی توانم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید