75 هزار فرانسوی در پی قرنطینه دوباره پاریس را ترک کردند

به گزارش مجله جغتای، رادیو اوروپ 1 گزارش داد: به دنبال اعمال قرنطینه مجدد در فرانسه، 75 هزار نفر از ساکنان پاریس، این شهر را ترک کردند.

75 هزار فرانسوی در پی قرنطینه دوباره پاریس را ترک کردند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

از رادیو اوروپ 1، طبق نتایج تجزیه و تحلیل شرکت مخابراتی اپراتور اورنژ که داده های تلفن های همراه را تجزیه و تحلیل می نماید نخستین نتایج تجزیه و تحلیل در هفته نخست از قرنطینه مجدد در فرانسه را روز آدینه ارائه کرد. 10 ها هزار فرانسوی پایتخت این کشور را ترک نموده اند و در عین حال سفرهای فرانسوی ها دو برابر قرنطینه نخست شده است.

بر این اساس، در مجموع 150 هزار نفر از دوم نوامبر پاریس را ترک نموده اند که نیمی از این را ساکنانی تشکیل می دهد که برای قرنطینه کردن خود به مناطق دیگر رفته اند و نیم دیگر را سفرهای کاری، گردشگری و دیگر موارد شامل می گردد.

طبق نتایج تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با 24 میلیون تلفن همراه، 400 هزار نفر در طی قرنطینه نخست، پاریس و نواحی اطراف آن را ترک کردند.

در 24 ساعت گذشته، فرانسه برای نخستین بار از شروع شیوع همه گیری، از مرز 60 هزار مبتلا به کرونا و 800 نفر فوتی ناشی از ابتلا به کووید-19 عبور کرد.

فرانسه پیش از این هم چندین بار در میزان ابتلا و فوتی ها رکورد شکسته بود.

فرانسه پس از روسیه که تعداد مبتلایان آن از مرز یک میلیون و 733 نفر و فوتی های ناشی از ابتلا به کووید-19 در این کشور از 29 هزار و 880 نفر عبور نموده، دومین کشور از این حیث در اروپا و پنجمین کشور در دنیا است.

این رکورد در حالی به دست آمده که در فرانسه از اول دسامبر(11 آبان) به مدت یک ماه دوباره قرنطینه اعلام شده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 461

به "75 هزار فرانسوی در پی قرنطینه دوباره پاریس را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 هزار فرانسوی در پی قرنطینه دوباره پاریس را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید