تور آفریقای جنوبی ارزان: آفریقای جنوبی: به علت صداقتمان در کشف اُمیکرون مجازات شدیم

به گزارش مجله جغتای، دولت آفریقای جنوبی در واکنش به اقدام دیگر کشور ها در اعمال محدودیت سفر به این کشور بیان کرد که آفریقای جنوبی به علت صداقت دانشمندانش در کشف سویه اُمیکرون ویروس کرونا مورد مجازات قرار گرفته است.

تور آفریقای جنوبی ارزان: آفریقای جنوبی: به علت صداقتمان در کشف اُمیکرون مجازات شدیم

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران جو پاهلا وزیر بهداشت آفریقای جنوبی روز یکشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که از محدودیت پروازی اعمال شده علیه این کشور به وسیله بسیار از کشور های دنیا و بعلاوه همسایگان این کشور ناخرسند است.

پس از آنکه سویه نو ویروس کرونا با نام اُمیکرون در آفریقای جنوبی شناسایی شد، بسیاری از کشور ها پرواز ها از آفریقای جنوبی را با محدودیت روبرو نموده و مسافرانی که از این کشور وارد می شوند را نیز به قرنطینه می برند.

وزیر بهداشت آفریقای جنوبی که با اسپوتنیک مصاحبه می کرد، گفت: اقدامات اتخاذ شده علیه کشور های جنوب آفریقا، مایه تاسف بوده و اقتصاد این کشور ها را ویران خواهد نمود. ما اطمینان داریم که کشور ها از علم تبعیت نموده و درباره تصمیمات خود تنو نظر خواهند کرد. سویه اُمیکرون پیشتر نیز به طور گسترده در بسیاری از بخش های دنیا منتشر شده است.

این مقام آفریقای جنوبی اضافه نمود که دولت این کشور، ممنوعیت سفر علیه آفریقای جنوبی را غیرمسئولانه و غیرضروری می داند.

پاهلا اضافه نمود که وزارت بهداشت آفریقای جنوبی از سرعت واکسیناسیون در این کشور ناراضی است.

پیش از این، کره جنوبی، عمان، کویت و عربستان سعودی اعلام نمودند که سفر ها به کشور های جنوب آفریقا را به حالت تعلیق در آورده اند.

پیشتر نیز، تعداد دیگری از کشور ها سفر به مناطقی که در آنجا سویه اُمیکرون مشاهده شده را با محدودیت روبرو نموده است.

دولت آفریقای جنوبی نیز طی بیانیه ای با انتقاد از اقدام کشور ها علیه این کشور به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا اعلام نمود: کشورما به علت صداقت دانشمندانش در کشف سویه اُمیکرون کرونا مجازات شده است.

سویه اُمیکرون که به وسیله سازمان بهداشت دنیای نوعی نگران کننده از ویروس کووید19 نامیده می گردد، به طور بالقوه مسری تر از انواع قبلی این بیماری است، اگرچه کارشناسان هنوز نمی دانند که آیا این بیماری در مقایسه با سایر گونه ها باعث ایجاد حالت شدیدتر کووید19 می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1075

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: آفریقای جنوبی: به علت صداقتمان در کشف اُمیکرون مجازات شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: آفریقای جنوبی: به علت صداقتمان در کشف اُمیکرون مجازات شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید