آی تی شبکه، فروش آنلاین تجهیزات شبکهتلفن های تماس با آی تی شبکه نشانی پست الکترونیکی آی تی شبکه

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری خبرنگاران- آی تی شبکه یکی از شرکت هایی که برای بیش از یک دهه در زمینه راه اندازی و ارائه خدمات شبکه ای مانند راه اندازی سیپ ترانک و تلفن های تحت شبکه یا VoIP، تلفن گویا و هر نوع خدمات شبکه ای مخصوص کسب و کار ها فعالیت می نماید.

آی تی شبکه، فروش آنلاین تجهیزات شبکهتلفن های تماس با آی تی شبکه نشانی پست الکترونیکی آی تی شبکه

امروزه ردپای پیشرفت و رشد تکنولوژی در سر تا سر زندگی روزمره همه ما دیده می گردد، و می توانیم بگوییم که در عصر تکنولوژی تقریبا هیچ یک از کار های ما، مانند خرید کردن، خورد و خوراک، سفر کردن و مهم تر از همه کسب و کار های ما مثل قبل نیست.

درحال حاضر در عصری زندگی می کنیم که بدون تکنولوژی مدیریت کسب و کار های ما امکان پذیر نیست! تصور کنید چند ساعتی اینترنت یک مجموعه قطع گردد، چه مشکلاتی ممکن است برای امور کاری آن مجموعه به وجود بیاید؟

آی تی شبکه، پیشگام در شبکه رسانی

آی تی شبکه یکی از شرکت هایی که برای بیش از یک دهه در زمینه راه اندازی و ارائه خدمات شبکه ای مانند راه اندازی سیپ ترانک و تلفن های تحت شبکه یا VoIP، تلفن گویا و هر نوع خدمات شبکه ای مخصوص کسب و کار ها فعالیت می نماید.

اما فقط این نیست. آی تی شبکه یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش تجهیزات شبکه ای مانند روتر ها، سرور ها، سوئیچ، مودم، انواع رک شبکه (رک ایستاده 42 یونیت، رک دیواری و ایستاده و...) نیز می باشد که با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پیروز شده است تا رضایت 98 درصد از مشتریان خود را به صورت کامل به دست بیاورد.

امروز ما اینجاییم تا بعضی از خدماتی که در فروشگاه آی تی شبکه به شما عزیزان ارائه می گردد را معرفی کنیم.

راه اندازی خدمات VoIP

VoIP مخفف شده Voice over Internet Protocol به معنای صدا روی پروتکل اینترنت است ک به هر کسی که از آن استفاده کند اجازه می دهد تا با استفاده از اتصال اینترنت تماس های تلفنی دور و نزدیک خود، و حتی تماس های بین المللی خود را با هزینه ای بسیار ناچیز (و گاها رایگان!) برقرار نماید.

امروز بسیاری از کسب و کار ها و حتی کاربران عادی استفاده از خدمات وُیپ را به روش های سنتی برقراری تماس ترجیح می دهد. چرا؟ چون علاوه بر هزینه کمتر امکانات بسیار بیش تری در دست خواهند داشت. برای مثال:

  • هزینه کمتر: بسیاری از مشتریان و کسب و کار ها اظهار می نمایند که با استفاده از تلفن ویپ، هزینه های تلفنی آنها تا 60 درصد کاهش داشته است.
  • ویژگی های پیشرفته: ویژگی هایی مانند تماس تصویری، ضبط تماس ها، ایجاد صف تماس و تلفن گویا جزء ویژگی های پایه ای هستند که ویپ در اختیارتان می گذارد.
  • کنترل از راه: در هر جایی که هستید، تنها با اتصال به اینترنت به تلفن و خط مجازی خود دسترسی داشته باشید، و هنگام جا به جایی دردسر های عوض شدن خط تلفن را نداشته باشید.

این موارد تنها بخش کوچکی از ویژگی هایی است که شما با خرید یک سرویس ویپ می توانید در دست داشته باشید. جهت اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید با مشاوران آی تی شبکه تماس گرفته، و یا به وسیله وب سایت ما اقدام نمایید.

فروش دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته (CCTV یا Closed Circuit Television) امروزه یکی از ضرورت ها و احتیاج های هر کسب و کار کوچک و عظیمی به شمار می آید و فروش و راه اندازی دوربین مداربسته دیگر خدماتی لازم است که آی تی شبکه آن را به بهترین شکل ارائه می دهد.

آنالیز عملکرد کارکنان، نظارت بر روی اجناس و مشتریان و هزاران دلیل دیگر امروزه باعث شده تا تابلوی این مکان مجهز به دوربین مداربسته است را در هر فروشگاه و مغازه ای مشاهده کنیم.

نصب دوربین های مختلف از بهترین برند ها و راه اندازی حرفه ای آنها تخصصی است که متخصصان آی تی شبکه به خوبی در آن مهارت دارند و در هر زمانی آماده خدمات رسانی به شما همراهان گرامی می باشند.

انواع رک شبکه

محافظت از تجهیزات شبکه ای به دلیل اهمیت بسیار بالایی که دارند بسیار مهم است. تجهیزاتی مانند سرور ها که اطلاعات مشتریان و کسب و کار ها را در خود ذخیره می نمایند اصلی ترین تجهیزات شبکه ای به حساب می آیند.

به همین دلیل است که امروزه شرکت های بین المللی و داخلی بسیاری مشغول به طراحی و ساخت رک های شبکه ای هستند. رک شبکه در واقع جعبه عظیم و بسیار محکمی است که وظیفه اصلی آن محافظت از تجهیزات شبکه ای است که در آن قرار می گیرد.

این رک ها از نظر قالب یا فرِیم به دو دسته فریم باز و فریم بسته تقسیم بندی می شوند. رک های فریم باز به رک هایی گفته می گردد که دارای قالب بسته نبوده و قفسه ها و پایه هایی که برای آنها تعبیه شده است لوازم شبکه ای شما را نگه می دارند.

رک فریم بسته اما رک هایی هستند که دارای قالب بسته و شبیه به کمد هستند می توانند از تجهیزات شبکه ای که در آنها قرار می گیرد بهتر محافظت نمایند. این رک ها برای ایجاد جریان هوای بهتر دارای دریچه ها و فن های تهویه هوا هستند.

اگر چه نوع بسته رک های شبکه ای می توانند محافظت بیش تری در برابر ضربه و یا لرزش و افتادن تجهیزات شبکه ای به شما ارائه نمایند، اما مزیتی که رک های فریم باز دارند این است که جریان هوای بسیار بهتری نسبت به رک های فریم بسته ارائه می نمایند، که این امر در داغ شدن و افزایش دمای تجهیزات شبکه ای، و در نتیجه سلامت و افزایش طول عمر آنها بسیار موثر باشد.

اندازه های رک شبکه

اندازه گیری کلی رک های شبکه ای معمولا با واحد یونیت (Unit) انجام می گردد که این واحد توسط سازمان بین المللی AT&T در سال 19923 معرفی شده است و هر واحد یونیت رک برابر با 1.75 اینچ می باشد.

رک های شبکه با سایز ها و انداز ها مختلفی ارائه می شوند که از جمله آنها می توان به رک 42 یونیت، 32 یونیت، 16 یونیت، 12 یونیت، 8 یونیت، 6 یونیت و 4 یونیت اشاره نمود.

رک شبکه 42 یونیت و 32 یونیت معمولا بین کسب و کار ها محبوبیت بیش تری دارند، چرا که فضای کافی برای جای دادن و محافظت از تقریبا تمام تجهیزات شبکه ای مورد نظر آنها را دارند.

با این حال، رک های 4 تا 42 یونیت اندازه های استاندارد رک شبکه می باشند، و امروزه بیشتر شرکت ها طراحی و ساخت این رک ها می توانند اندازه های مختلف و شخصی سازی شده رک های شبکه را نیز در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.

فروش کابل شبکه

اگرچه در قرن 21 استفاده از خدمات اینترنت بی سیم یا وایرلس بسیار گسترده و شناخته شده است، اما هنوز هم کابل های شبکه ای اهمیت خود را از دست نداده اند. کابل های شبکه ای به منظور برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر ها، روتر ها، سوئیچ ها و دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع کابل های شبکه

کابل های شبکه انواع مختلفی دارند که هر کدام به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بیایید بعضی از آنها را با همدیگر مرور کنیم:

کابل کواکسیال

کابل های Coaxial (یا Coax) از جمله کابل هایی هستند که برای اتصال بین تلویزیون ها و آنتن های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها همچنین برای اتصالات اینترنتی با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کابل های کواکسیال یک سیم مسی با ضخامت های مختلف است که توسط یک غلاف و همچنین یک لایه محافظتی احاطه شده است.

کابل های زوج بهم تابیده

کابل های زوج بهم تابیده که در اواخر دهه 1990 به بازار ارائه شدند، به عنوان کابل های استاندارد برای اتصالات اینترنتی محبوب ترین کابل های شبکه در سر تا سر جهان به حساب می آیند.

به نوعی می توان گفت که با پیشرفت تکنولوژی و انتظاری که از افزایش سرعت اینترنت می رفت این کابل ها جایگزین مناسبی برای کابل های نسل قبلی خود یعنی کابل های کواکسیال شده اند.

کابل های زوج بهم تابیده دارای دو دسته اصلی هستند که شامل کابل های زوج محافظت نشده (UTP) و کابل های زوج محافظت شده (STP) می باشند. بیشتر شبکه ها از کابل های محافظت نشده استفاده می نمایند چرا که قیمت آنها از سری محافظت شده بیش تر است. با این حال، کابل های STP را نیز می توان در شبکه های دیگر مانند شبکه های فیبر نوری مشاهده کرد.

کابل شبکه کراس اور

کابل های شبکه ای که تا اینجای کار معرفی کردیم کارشان این بود که دو دستگاه مختلف، مثل یک کامپیوتر و یک مودم را به یکدیگر متصل نمایند. اما کابل های کراس اور (Crossover) فرق می نمایند! کار آنها این است که دو دستگاه متشابه مانند دو کامپیوتر یا دو سوئیچ شبکه را به یکدیگر وصل نمایند.

بر خلاف دیگر کابل هایی که در شبکه های مختلف استفاده می شوند، سیم کشی داخلی این کابل ها به این صورت است که جریان را برعکس نموده و سیگنال را دریافت می نماید.

با این حال، ظاهر بیرونی این کابل ها مثل مانند دیگر کابل های شبکه ای است و تنها تفاوت ظاهری که دارند ترتیب کد های رنگی است که بر روی کابل و سوکت آن قرار گرفته است.

کابل فیبر نوری

کابل های شبکه ای فیبر نوری جدید ترین کابل های شبکه ای هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها بر خلاف دیگر کابل های شبکه که از فلز برای برقراری سیگنال های الکتریکی استفاده می نمایند، کابل های فیبر نوری از رشته های شیشه ای و پالس های نوری برای انتقال سیگنال استفاده می نمایند.

بر خلاف اینکه این کابل ها از شیشه ساخته شده اند، انعطاف پذیری آنها بسیار بالا می باشد. کابل های فیبر نوری نشان داده اند که در شبکه های گسترده (WAN) که کابل کشی های بیرونی و فواصل طولانی مورد احتیاج است، و همچنین در دفاتر کاری که حجم بالای ارتباطات صورت می گیرد به خوبی به کار می آیند.

این سه مورد کابل های اصلی هستند که در شبکه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، اما تمام انواع کابل نیستند. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده دیگر انواع کابل های شبکه ای به وب سایت فروشگاهی آی تی شبکه مراجعه فرمایید.

آرامش خاطر در شبکه با آی تی شبکه

آی تی شبکه جزء شناخته شده ترین شرکت های ایرانی است که برای بیش از یک دهه در زمینه راه اندازی و ارائه خدمات شبکه ای در کنار فروش تجهیزات شبکه ای به صورت حرفه ای درحال فعالیت می باشد.

کیفیت عالی و استاندارد تجهیزاتی که آی تی شبکه ارائه می نماید، در کنار نازل ترین قیمت ها به ما این افتخار را داده است که بتوانیم رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورده و در جهت رشد و مدرنیزه شدن آنها همراهشان باشیم.

شما عزیزان نیز می توانید در صورتی که هرگونه سوال در مورد امور شبکه ای دارید، و یا جهت راه اندازی شبکه احتیاج به مشاوره حرفه ای دارید، همین حالا با متخصصان و کارشناسان آی تی شبکه تماس حاصل فرمایید.

در نهایت از تمامی شما عزیزانی که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بدهیم.

تلفن های تماس با آی تی شبکه

12 81 93 66 - 021

54 32 42 66 -021

27 30 56 66 -021

77 89 57 66 -021

نشانی پست الکترونیکی آی تی شبکه

ارتباط با بخش فروش :[email protected]

ارتباط با روابط عمومی :[email protected]

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 669

به "آی تی شبکه، فروش آنلاین تجهیزات شبکهتلفن های تماس با آی تی شبکه نشانی پست الکترونیکی آی تی شبکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی تی شبکه، فروش آنلاین تجهیزات شبکهتلفن های تماس با آی تی شبکه نشانی پست الکترونیکی آی تی شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید