برگزاری دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور

به گزارش مجله جغتای، مرکز مشاوره دانشگاه تهران، دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور را برگزار می نماید.

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، حمید پیروی، رئیس مرکز با اعلام خبر برگزاری دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور، گفت: این دوره ها با هدف بازآموزی و توانمندسازی کارشناسان و متخصصان روان شناسی و مشاوره کشور برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط روان شناختی حاکم بر جامعه و نقش بی بدیل جامعه مشاوره و روان شناس کشور در زمینه ارائه خدمات بهداشت روان به آحاد جامعه و احتیاجی که هم اکنون بیش از گذشته به واسطه پاندمی کرونا در جامعه احساس می گردد، ارتقاء توانمندی های مشاوران و روان شناسان مراکز مشاوره و همچنین کارکنان سایر سازمان ها به عنوان مسئولیت اجتماعی مرکز مشاوره دانشگاه تهران، در دستور کار نهاده شد.

پیروی، در ادامه توضیح داد: با حمایت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دوره های آموزشی به صورت وبینار و با حضور استادان برجسته کشور برنامه ریزی و اجرا می گردد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، گفت: اولین دوره وبینارهای تخصصی در بهار 1399 ویژه کارشناسان و متخصصان مراکز مشاوره دانشگاه های کشور و دومین دوره آن از دوم تیرماه امسال و با در نظر دریافت موضوعات مورد احتیاج کارشناسان و متخصصان برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: شرکت در این دوره ها رایگان بوده و در خاتمه پس از شرکت در آزمون خاتمه دوره برای شرکت نمایندگان واجد شرایط گواهی صادر می گردد. همچنین علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به وسیله آدرس https://bitn.ir/utcounseling اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 284

به "برگزاری دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی آنلاین تخصصی ویژه روان شناسان و مشاوران کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید