از9 نفر نماینده 5 نفر از پاسخ وزیر راه قانع شدند

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا) - محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه با حضور در کمیسیون عمران مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

از9 نفر نماینده 5 نفر از پاسخ وزیر راه قانع شدند

سید البرز حسینی با تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز سوالات 9 نفر از نمایندگان شورای اسلامی درباره حوزه های انتخابیه از وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس اضافه کرد: سوال 4 نفر از نمایندگان استانی و درخصوص پروژه های مربوط به حوزه راهسازی، راهداری و حمل و نقل بود و 5 نفر از نمایندگان هم درخصوص مباحث مسکن و نقاط حادثه خیز از وزیر سوال کردند.

حسینی اظهار داشت: سوالات امروز نمایندگان در کمیسیون عمران تقریبا در حد سوالات کشوری و حوزه ایمنی جاده ها بود و وزیر راه به سوالات پاسخ داد. معاونین وزیر هم به سوالات نمایندگان مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ دادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: از تعداد 9 نفر نماینده سوال کننده، 5 نفر از نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شدند. بعلاوه مقرر شد کمیسیون در ارتباط با سوال 4 نماینده دیگر فرصت 2 هفته ای به وزیر بدهد تا همکاران در ارتباط با حوزه های مربوطه، بازدیدی از استان هایشان داشته باشند.

وی اظهار داشت: بعلاوه مقرر شد اگر مواردی که نمایندگان از وزیر راه خواسته بودند، حل نشد موضوع از سوی کمیسیون پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 921

به "از9 نفر نماینده 5 نفر از پاسخ وزیر راه قانع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از9 نفر نماینده 5 نفر از پاسخ وزیر راه قانع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید