امضای تفاهم همکاری 4 خط فوریتی در خراسان جنوبی

به گزارش مجله جغتای، تفاهم نامه همکاری بین چهار خط فوریتی شامل فوریت های اجتماعی، انتظامی، پزشکی و آتش نشانی در خراسان جنوبی به امضا رسید.

امضای تفاهم همکاری 4 خط فوریتی در خراسان جنوبی

نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین چهار خط فوریتی که با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط در استانداری برگزار شد، گفت: تفاهم نامه همکاری بین چهار خط فوریتی به افزایش تعامل و همکاری در ارائه خدمات به گروه های آسیب دیده کمک می کند.

او افزود: همه نیرو های امدادی و عملیاتی در این چهار خط فوریتی دارای تجربیات، دانش و تخصص خاص هستند که در گذر زمان به دست آمده و ارزشمند است؛ لذا اشتراک گذاری این تجربیات بین تیم های عملیاتی می تواند در کاهش خطر و آسیب، اثرگذار باشد.

نخعی بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک بین نیرو های عملیاتی فوریت های مختلف تأکید کرد و گفت: با توجه به وجود مسائل متعدد در زندگی شهری و روستایی شناخت از آسیب ها در کنترل و کاهش آن ها آثار مثبتی دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی شرح داد: اگر نیرو های امدادی و عملیاتی با قدرت و مطالعه وارد صحنه شوند کمترین خطا و بیشترین اثرگذاری را می بینیم.

او با بیان اینکه تعامل بین فوریت های چهارگانه در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است گفت: امیدواریم نتایج خوبی از انعقاد این تفاهم نامه با همگرایی و هم افزایی در استان حاصل شود.

نخعی با تأکید بر ضرورت بازنگری و نظام مند شدن روش های خدمات رسانی در فوریت ها افزود: از این طریق می توان در مواجهه با آسیب ها بهترین تصمیم را گرفت تا کمترین خطر متوجه فرد و جامعه باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی افزایش تعامل را در تقویت روحیه نیرو ها موثر دانست و گفت: اتحاد و همدلی منجر به خلوص نیت در کار ها می شود و نتیجه امور به نفع فرد و جامعه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه دشمن در پی جنگ شناختی است شرح داد: نیرو های عملیاتی باید در زمان خدمات دهی به افراد آسیب دیده متناسب با دامنه خطر با اطلاعات به روز و کامل تر برخورد کنند.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1364

به "امضای تفاهم همکاری 4 خط فوریتی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم همکاری 4 خط فوریتی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید