بازیگر سریال خانه امن: بازدهی تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده است

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا)- پرویز فلاحی پور بازیگر شناخته شده سینما و تلوییون ایران می گوید، بازدهی عملکرد تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده اما باید به این نکته توجه داشت که تلویزیون برای هر برنامه و سریالی که ساخته می گردد زحمت زیادی کشیده است ، مردم باید سریال های تلویزیونی را نقد نمایند تا هر گروه اشکال کارش را بفهمد، مردم نباید تلویزیون را خاموش نمایند زیرا این تلویزیون برای مردم ماست اگر مردم از تلویزیون روی برگردانند به سراغ ماهواره می فرایند.

بازیگر سریال خانه امن: بازدهی تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده است

خانه امن یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی پلیسی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب نژاد است که نخستین بار در آبان 1399 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه بعد از دزد روح و ترور خاموش آخرین مجموعه از سه گانه معمایی پلیسی ابوالفضل صفری و احمد معظمی است که با موضوع پرونده های امنیتی که مسائل مختلف سال های اخیر ایران از جمله اهداف تشکیل داعش و فعالیت های تروریستی آن ها در خاک ایران را در برمی گیرد ، ساخته شده است.

پرویز فلاحی پور در گفت وگو با خبرنگار پانا درباره کار در ایام کرونا گفت: در این ایام سرکار بودم اما خوشبختانه تا به الان کرونا نگرفتم و قسر در رفتم. اکنون نیز مشغول فیلمبرداری سریال جدیدی به نام سودا به کارگردانی ایمان یزدی هستم، این سریال تیم خوبی دارد که اکثرا جوان هستند. خشنودم که جوانان کار می نمایند و من هم گوشه ای از کار را گرفته ام.

او ادامه داد: نقش مردی را در این سریال بازی می کنم که دستی در سیاست دارد و همه جا دستش باز است و تیغش می برد. سال ها صاحب ثروت فراوانی شده و به جایی رسیده که حالا کارهایی می نماید که نباید انجام دهد. سریال سودا قصه خوبی دارد، امیدوارم فراوری آن خوب از آب دربیاید. مردم همواره از سریال های شبکه خانگی حمایت می نمایند، امیدوارم این بار نیز ما را ببینند و سریال را دوست داشته باشند، همواره از اینکه مردم لذت ببرند خشنود می شوم.

فلاحی پور درباره نقش خود در سریال خانه امن گفت: طبق عادت برای هر نقشی که قرار است بازی کنم، تحقیق می کنم. در این سریال هم در کنار فیلمنامه خوب و اصولی آقای تراب نژاد، خودم هم برای این نقش سراغ چند قاضی عالی رتبه قوه قضاییه رفتم و تمام دریافت هایم را با آقای تراب نژاد در میان گذاشتم و بر همین اساس بود که فیلمنامه یک بار دیگر بازنویسی شد. نمی خواستم مردم کسی را ببینند که نمونه رفتار و حرکاتش را در فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی بارها دیده اند. به هیچ وجه الگوبرداری نکردم و قاضی ایرانی را به نمایش گذاشتم که با مسائل روز جامعه درگیر است.

این بازیگر درباره پشت صحنه سریال خانه امن و فیلمبرداری با وجود ویروس کرونا مطرح نمود: سریال خانه امن در ایام کرونا فیلمبرداری شد به همین دلیل سعی شد تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شوند و همه حواسشان بود فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و اگر کسی کرونا گرفت بی احتیاطی از جانب خود او بود.

او اضافه نمود: چند نفر از عوامل ازجمله شهره سلطانی کرونا گرفتند اما خوشبختانه خوب شدند.

فلاحی پور درباره ضرورت نقد بر تمام مسائل گفت: مردم علاقه ای به نقد ندارند، شاید دلیلش این است که نقدها سالم نیستند یا ما خیلی خودخواهیم که فقط تعریف و تمجید دوست داریم، به نظر من هر اثری که به عنوان هنر معرفی می گردد باید نقد گردد، نقد درست باعث رشد هنرمند می گردد برای همین هیچگاه درباره فیلمی بیخودی تعریف نمی کنم.

این بازیگر با اشاره به ملاک های انتخاب نقش خود توضیح داد: فیلمنامه خوب و بد برایم فرقی نمی نماید هر نقشی که دوستش داشته باشم را قبول می کنم با اینکه آدم ایده آل گرایی هستم اما گاهی به خاطر شرایط زندگی مجبور می شوم برخی از نقش ها را بپذیرم. اکنون ملاک انتخاب نقش به این صورت شده فیلم یا سریالی که دلمان صددرصد با آن باشد بسیار کمتر دیده می گردد زیرا این مدل از کارها بودجه و کوشش بیشتری می خواهند برای همین ما هم توقعمان را پایین آورده ایم.

بازیگر سریال خانه امن درباره عملکرد تلویزیون در ایام کرونا گفت: بازدهی عملکرد تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده اما باید به این نکته توجه داشت که تلویزیون برای هر برنامه و سریالی که ساخته می گردد زحمت زیادی کشیده است. اگر بر اساس بودجه یا شتاب بر زمان که در شرایط فعلی وجود دارد کاری مطلوب در نمی آید دلیلش به خیلی چیزها بستگی دارد.

او ادامه داد: مردم باید سریال های تلویزیونی را نقد نمایند تا هر گروه اشکال کارش را بفهمد، مردم نباید تلویزیون را خاموش نمایند زیرا این تلویزیون برای مردم ماست اگر مردم از تلویزیون روی برگردانند و به سراغ ماهواره بروندمانند این است که از فراوریات ملی حمایت ننمایند پس هر چقدر نظرات خوب و کارشناسی شده بدهند بهتر است.

فلاحی پور خاطر نشان کرد: به منتقدینی که بی رحمانه نقد می نمایند علاقه دارم زیرا واقعیت را می گویند. نقدها باید باشند تا بهتر کار کنیم زیرا اگر نباشند فکر می کنیم خیلی خوبیم و پیشرفت نخواهیم کرد. فیلم ها، سریال ها و برنامه های تلویزیونی باید رشد نمایند اگر به کسی برمی خورد اهمیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 552

به "بازیگر سریال خانه امن: بازدهی تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سریال خانه امن: بازدهی تلویزیون نسبت به قبل کمتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید