بهره مندی بیش از 8 هزار خانوار مددجو از یاری های موردی کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش مجله جغتای، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 8 هزار و 588 خانوار مددجوی نیازمند و اقشار آسیب پذیر خراسان شمالی از یاری های موردی کمیته امداد خراسان شمالی در نیمه نخست سال بهره مند شدند.

بهره مندی بیش از 8 هزار خانوار مددجو از یاری های موردی کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه یاری ها بیشتر برای برطرف مسائل معیشتی، درمانی، تحصیل، لوازم منزل، بدهی ها و معوقات نیازمندان استان هزینه شده است، گفت: این مقدار یاری های موردی بلاعوض برای 8 هزار و 588 خانوار استان شامل افراد تحت حمایت و غیر تحت حمایت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

الهی راد اضافه کرد: طی این مدت از مجموع خانوار های بهره مند شده از این خدمت 6 هزار و 863 خانوار تحت حمایت و هزار و 769 خانوار غیر تحت حمایت از یاری های موردی و بلاعوض این نهاد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: درمجموع برای برطرف مشکل این خانوار ها بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد و منابع دولتی هزینه شده است.

او یادآور شد: از مجموع اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 800 میلیون تومان آن خاصه برای اقشار آسیب پذیر غیر تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

الهی راد اظهار کرد: 7 هزار و 330 مورد این یاری ها برای برطرف مسائل معیشتی و روزمره مردم نیازمند استان پرداخت شده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1057

به "بهره مندی بیش از 8 هزار خانوار مددجو از یاری های موردی کمیته امداد خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی بیش از 8 هزار خانوار مددجو از یاری های موردی کمیته امداد خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید