جاروبرقی رباتیک 《روبوراک اس7》 معرفی گشت

به گزارش مجله جغتای، یک شرکت تحت حمایت برند شیائومی در جریان نمایشگاه CES جدیدترین ربات جاروبرقی خود موسوم به روبوراک است را معرفی کرد. این ربات ویژه نظافت و خشک کردن سطوح است.

جاروبرقی رباتیک 《روبوراک اس7》 معرفی گشت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ربات پاک کننده جدید با فرکانس 50 هرتز تا 3000 بار در دقیقه ارتعاش می کند و در نتیجه بدون سر خوردن روی سطوح، کف اتاق ها را می شوید.

به لطف طراحی بهتر از نسخه های پیشین، این ربات می تواند هنگام عبور از موانع کثیف روی زمین تا 5 میلی متر ارتفاع خود را بلند کند. یکی دیگر از موارد اضافه شده به این جاروی رباتیک برس تمام لاستیک و بدون مو است.

ویژگی تشخیص فرش مافوق صوت می تواند فرش ها را از طریق یک سنسور اختصاصی تشخیص دهد بنابراین به طور اتوماتیک برای جلوگیری از خیس شدن فرش های شما، برس خیس را بالا می برد.

همچنان با مکش 2500 Pa می توانید اتاق هایی فوق العاده تمیز تحویل بگیرید. دوربین های طراحی شده در این محصول نیز برای پیمایش به سنسور های LiDAR متکی است.

ظرفیت سطل آشغال 470 میلی لیتر است در حالی که مخزن آب تا 300 میلی لیتر را در خود نگه می دارد. باتری با فرکانس 5200 میلی آمپر ساعت ارائه می شود که باید 3 ساعت تمیز کردن اتوماتیک را در حالت آرام با تغییر شکل جریان آب کم انجام دهد.

افزون بر همه این ها امکان کنترل جاروبرقی از راه دور نیز وجود دارد. قیمت این محصول در رنگ های سیاه و سفید 650 دلار است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 638

به "جاروبرقی رباتیک 《روبوراک اس7》 معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاروبرقی رباتیک 《روبوراک اس7》 معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید