جنجال جدید رونالدو و چند بازیکن یوونتوس

به گزارش مجله جغتای، برای دومین بار طی یک سال اخیر بی توجهی بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس به مقررات مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا جنجال آفرین شده است.

جنجال جدید رونالدو و چند بازیکن یوونتوس

در این میان کریستیانو رونالدو بیش از همه زیر ذره بین قرار گرفته است، چرا که او با وجود اعمال بعضی محدودیت ها در ایتالیا برای خروج از این کشور در فاصله روز های 21 دسامبر 2020 تا ششم ژانویه 2021، تصمیم گرفته که برای سپری کردن تعطیلات سال نو به شهر دبی در امارات سفر کند و در آنجا بدون آنکه مجبور به رعایت قرنطینه باشد از تعطیلاتش لذت ببرد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، علاوه بر رونالدو سه چهار تن دیگر از بازیکنان یوونتوس هم برای سپری کردن ایام کریسمس تصمیم به ترک تورین و ایتالیا گرفته اند و قصد دارند تعطیلات شان را در کشور های گرمسیری و دارای محدودیت های کرونایی کمتر سپری نمایند.

این روزنامه در ادامه می نویسد تبعیضی که دولت ایتالیا برای فوتبالیست های شاغل در این کشور قائل شده نارضایتی مردم این کشور را به همراه داشته است. از قرار معلوم شهروندان عادی کشور ایتالیا در صورتی که در فاصله روز های 21 دسامبر تا ششم ژانویه از خارج از ایتالیا به این کشور برگردند، باید قرنطینه شوند تا عدم ابتلای آن ها به کرونا اثبات گردد. این مقررات، اما در خصوص بازیکنان شاغل در سری A صدق نمی کند و آن ها می توانند با انجام چند تست PCR کرونا و منفی شدن جواب آن تمرینات شان را حتی به صورت گروهی از سر بگیرند و نیازی به قرنطینه خانگی آن ها نیست.

همین موضوع سبب ایجاد جنجال و بحث هایی درباره تفاوت در مقررات کرونایی میان بازیکنان و سایر شهروندانی شده است کریسمس سال جاری حتی اجازه دید و بازدید های خانوادگی را نخواهند داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 609

به "جنجال جدید رونالدو و چند بازیکن یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال جدید رونالدو و چند بازیکن یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید