خبرنگاران روزانه بیش از 10فوتی کرونایی در اهواز خاکسپاری می شوند

به گزارش مجله جغتای، اهواز - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز از خاکسپاری روزانه بیش از 10 فوتی کرونایی در آرامستان های این کلانشهر اطلاع داد.

خبرنگاران روزانه بیش از 10فوتی کرونایی در اهواز خاکسپاری می شوند

موسی خنافره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمام فوتی های کرونایی اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم خاکسپاری می شوند.

وی اضافه نمود: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان، اکنون تمام ورودیهای آرامستان های اهواز و از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می گردد با این وجود باز هم بعضی ازشهروندان ملاحظات موجود را رعایت نمی نمایند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز گفت: به همراه یک جنازه تنها 10 تا 15 نفر اجازه ورود به آرامستان را دارند که متاسفانه این تعداد پس از خاکسپاری همچنان در آرامستان مانده و برای قرایت فاتحه بر سر مزار دیگر اقوام خود در قسمتهای مختلف آرامستان تردد می نمایند.

وی اضافه نمود: ما موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هستیم اما در مواردی عده ای که به اصرار قصد ورود به آرامستان را دارند با ماموران حراست درگیر شده و حتی آنها را کتک می زنند.

خنافره در پاسخ به این پرسش که آیا اجازه ورود به مردم برای برگزاری مراسم پنج شنبه آخر سال داده می گردد گفت: با توجه به آمار افزایشی فوتی های اهواز، فکر نمی کنم تا سرانجام سال اجازه بازگشایی آرامستان ها را داشته باشیم بنابراین سال جاری مردم بهتر است از منزل خود برای خیرات و قرائت فاتحه و سایر امور آخرین پنج شنبه سال را انجام دهند و از حضور در آرامستانها خودداری نمایند .

در حال حاضر 11 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در شرایط نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 765

به "خبرنگاران روزانه بیش از 10فوتی کرونایی در اهواز خاکسپاری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه بیش از 10فوتی کرونایی در اهواز خاکسپاری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید