دغدغه جدید برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها؛ ستاره هایی که تابستان آزاد می شوند

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا) - تعداد زیادی از بازیکنان استقلال با رسیدن فصل تابستان قراردادشان به خاتمه خواهد رسید و می توانند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندند.

دغدغه جدید برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها؛ ستاره هایی که تابستان آزاد می شوند

در حالی که استقلال در فصل جابجایی زمستانی 1399 عملکرد خوبی نداشت و تنها 3 بازیکن به نام های سعید مهری، آرمان رمضانی و امیر حسین بیات را جذب کرد، دغدغه ای جدید برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها در راه است که از همین حالا مدیران استقلال باید براساس لیست فصل آینده فرهاد مجیدی بدنبال برطرف این دغدغه باشند.

دغدغه عظیم فرهاد مجیدی و استقلالی ها

با نگاهی به لیست استقلال به 9 بازیکن برخورد می کنیم که با رسیدن تابستان 1400 و انتها فصل بیستم لیگ برتر، قراردادشان با این باشگاه به انتها خواهد رسید و می توانند به عنوان بازیکن آزاد با تیمی دیگر قرارداد امضا نمایند. موضوعی که از با رسیدن فصل بهار ذهن طرفداران این تیم و البته سرمربی جوان آبی ها را به خود جلب نموده و اگر استقلالی ها مانند زمستان سال گذشته عمل نمایند، تابستان پر از رفت و آمدی را تجربه خواهند کرد.

در لیستی که قراردادش با استقلال در تابستان 1400 به انتها خواهد رسید، این اسامی وجود دارند که بعضی از آنها بازیکنان عظیم و تاثیرگذاری برای فرهاد مجیدی و استقلال هستند که پیدا کردن جاشین برای آنها بسیار سخت خواهد بود. اسامی بازیکنان در آستانه انتها قراداد استقلال عبارتند از:

سید حسین حسینی، امیر حسین بیات، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و امیر ارسلان مطهری

همچنین به این لیست می توان نام هرویه میلیچ مدافع چپ کروات استقلال را هم افزود که قراردادش را با استقلال به صورت یکطرفه فسخ نموده است اما با درخواست فرهاد مجیدی به ایران برگشته تا برای عقد قرارداد جدید با استقلال به توافق برسد.

مدیران استقلال دست به کار شدند اما ...

البته شنیده ها حاکی از این است که مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ستاره های تیم شان با توجه به لیست فرهاد مجیدی سرمربی این تیم دست به کار شده اند و پیشنهاد تمدید قرارداد به بعضی از این بازیکن ها داده شده است اما موضوع اصلی در جهت تمدید قرارداد با این 9 بازیکن برای آبی های شهر تهران اینجاست که اوضاع اقتصادی این باشگاه به هیچ عنوان خوب نیست و با طلب هایی که باشگاه به بازیکن ها دارد، نشستن پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد برای مدیران این باشگاه بسیار سخت خواهد بود.

همچنین از این موضوع نباید غافل شد که تاخیر در تمدید قرارداد با این بازیکن ها قطعا با پیشنهاد دیگر تیم ها برای جذب آنها همراه خواهد بود و ممکن است بعضی تیم ها که سابقه قراردادهای کهکشانی را دارند، برای جذب این بازیکن ها در لیگ برتر بیست و یکم از همین روزها دست به کار شده و حتی شاید مذاکراتی هم با مدیر برنامه این بازیکن ها صورت داده باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 747

به "دغدغه جدید برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها؛ ستاره هایی که تابستان آزاد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه جدید برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها؛ ستاره هایی که تابستان آزاد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید