رئیس کمیته بین المللی المپیک : دوست داریم ورزشگاه افتتاحیه المپیک را مملو از تماشاگر ببینیم

به گزارش مجله جغتای، با توجه به گزارشاتی که کمیته برگزاری توکیو و کمیسیون هماهنگی ارائه نموده، آنها اشاره هایی به کارهای انجام شده داشتند اما در این شرایط شما جزئیاتی ندارید. امروز نمی توان راه حلی پیدا کرد، این انتظار بیش از حد زیادی است.

رئیس کمیته بین المللی المپیک : دوست داریم ورزشگاه افتتاحیه المپیک را مملو از تماشاگر ببینیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: دوست داریم ورزشگاه افتتاحیه المپیک توکیو را پر از تماشاگر ببینیم و این فرصت را به آنها بدهیم با تجربه المپیک زندگی نمایند.

به گزارش فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در نشست شب گذشته سالیانه این سازمان اعلام نمود هنوز خیلی زود است بدانیم به دلیل شیوع کرونا، بازی های به تعویق افتاده توکیو چگونه به نظر می رسد.

صد و سی و ششمین نشست سالیانه IOC عصر روز گذشته به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و برنامه بازی های توکیو به تصویب رسید.

باخ هشدار داد شرایط بی سابقه سلامتی به معنای سناریوهای مختلف بوده که در فرمت بازی های توکیو مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس IOC عنوان نمود: با توجه به گزارشاتی که کمیته برگزاری توکیو و کمیسیون هماهنگی ارائه نموده، آنها اشاره هایی به کارهای اجرا شده داشتند اما در این شرایط شما جزئیاتی ندارید. امروز نمی توان راه حلی پیدا کرد، این انتظار بیش از حد زیادی است.

مراسم افتتاحیه المپیک توکیو اول مرداد سال آینده برگزار می گردد.

باخ تاکید نمود حضور کم تعداد تماشاگران در این مراسم یکی از سناریوهاست.

رئیس IOC اعلام نمود: این موضوع با محدودیت های سفر و شرایط قرنطینه ارتباط دارد. البته خیلی زود است در این باره حرف بزنیم. ما دوست داریم ورزشگاه را پر از تماشاگر ببینیم و این فرصت را به آنها بدهیم با تجربه المپیک زندگی نموده و ورزشکاران را حمایت نمایند. این موضوع نخستین نکته ای است که روی آن کار می کنیم.

بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن 6 ماه بعد از بازی های توکیو برگزار می گردد. توماس باخ براین باور است پکن می تواند از تجربیات توکیو بهره مند گردد.

وی یادآور شد: با توجه به فاصله کوتاهی که بین بازی های المپیک توکیو و پکن وجود دارد، توکیو می تواند به دلیل آگاهی های بیشتر به پکن یاری کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 327

به "رئیس کمیته بین المللی المپیک : دوست داریم ورزشگاه افتتاحیه المپیک را مملو از تماشاگر ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته بین المللی المپیک : دوست داریم ورزشگاه افتتاحیه المپیک را مملو از تماشاگر ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید