رونمایی از تلویزیون 65 اینچی هایسنس با ویژگی های مجذوب کننده برای گیمر ها

به گزارش مجله جغتای، هایسنس به تازگی از تلویزیون هوشمند پرچمدار A9H در بریتانیا رونمایی نموده است. این تلویزیون 65 اینچی 4K OLED جانشین مدل A9G است که سال گذشته عرضه شد.

رونمایی از تلویزیون 65 اینچی هایسنس با ویژگی های مجذوب کننده برای گیمر ها

به گزارش خبرنگاران، این تلویزیون با ویژگی ها و ارتقا های جالبی مانند نسبت تصویر 16:9، وضوح تصویر 4K و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه شده است و دو پورت HDMI 2.1 با قابلیت پشتیبانی از VRR تا 120 هرتز را ارائه می دهد.

تلویزیون هوشمند A9H در دو مقدار مختلف 55 اینچی و 65 اینچی عرضه می گردد. با این حال، در حال حاضر تنها مدل 65 اینچی آن برای خرید در دسترس قرار گرفته است. قابلیت Dolby Vision IQ به کار رفته در این تلویزیون هوشمند حداکثر روشنایی 1000 نیت را هنگام تماشای محتوای HDR ارائه می دهد. این تلویزیون هوشمند یک پنل رنگی 10 بیتی با پشتیبانی از +HDR10 را نیز ارائه می دهد. این تلویزیون دارای یک بلندگوی 80 واتی است که شامل پنج درایور میانه 10 واتی، دو توییتر 5 واتی و یک ساب ووفر 20 واتی است.

تلویزیون A9H مورد پسند گیمر ها واقع خواهد شد. زیرا دارای دو پورت HDMI 2.1 است که قادر است از VRR تا 120 هرتز پشتیبانی کند. این تلویزیون با استفاده از این قابلیت می تواند از PS5 و Xbox Series X به طور همزمان پشتیبانی کند. یکی از این پورت های HDMI به عنوان eARC نیز عمل می نماید. این تلویزیون دارای دو سوکت استاندارد HDMI 2.0 نیز می باشد و با یک سیستم صوتی مبتنی بر صفحه نمایش لرزان به نام صفحه سونیک عرضه می گردد. این سیستم تقریباً مشابه رویکرد سطح آکوستیک سونی در تلویزیون های OLED است.

این تلویزیون هوشمند بر روی سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام Vidaa U 6.0 اجرا می گردد و از Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می نماید. این محصول با سرویس های پخش مانند Amazon Prime Video، Disney+، Netflix و YouTube سازگار است و با قیمت حدود 2820 دلار در آمازون به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1297

به "رونمایی از تلویزیون 65 اینچی هایسنس با ویژگی های مجذوب کننده برای گیمر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تلویزیون 65 اینچی هایسنس با ویژگی های مجذوب کننده برای گیمر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید