سازنده جی&zwnjتی&zwnjای: 10 سال تا گرافیک واقع&zwnjگرایانه فاصله داریم

به گزارش مجله جغتای، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی تیک-تو آینده‌ای بسیار خوب را برای این صنعت پیش‌بینی می‌کند. استراوس زلنیک به‌تازگی در یک سخنرانی گفته است که انتظار دارد تا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌ها کاملا گرافیکی واقع‌گرایانه و شبیه به واقعیت پیدا نمایند.

سازنده جی&zwnjتی&zwnjای: 10 سال تا گرافیک واقع&zwnjگرایانه فاصله داریم

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

استراوس زلنیک دیروز طی یک سخنرانی در کنفرانسی مالی، درباره آینده صنعت بازی صحبت کرد. او با اشاره به رشد بسیار عظیم مخاطب بازی‌های ویدیویی گفت و پیشرفت‌های تکنولوژی، پیش‌بینی کرد که 30 تا 40 سال آینده با هیجان‌انگیزترین دوران برای بازی‌های ویدیویی روبه‌رو خواهیم شد.

مدیرعامل تیک-تو در صحبت‌های خود گفت: می‌دانم که تجارت ما در ده سال آینده، بسیار متفاوت از تجارت‌مان در امروز خواهد بود. همان‌طور که امروزه با چیزی کاملا متفاوت از آنچه ده سال پیش وجود داشت، روبه‌رو هستیم. ده سال پیش خبری از تجارت موبایل و ادامه هزینه کردن مخاطب روی یک محصول نبود.

او ادامه داده است: من دقیقا نمی‌توانم بگویم چگونه به چنین چیزی خواهیم رسید، ولی این را خواهید دید که به یاری تکنولوژی، بازی‌سازان کارهایی خواهند کرد که امکانش هرگز وجود نداشته است. بازی‌هایی ساخته خواهد شد که دقیقا شبیه به واقعیت هستند.

زلنیک درباره گرافیک بازی‌ها ادامه داده است: بعضی از چیزهایی که همین حالا هم ساخته‌ایم بسیار به واقعیت نزدیک است، ولی هنوز می‌توانید ببینید که انیمیشن است. تا ده سال آینده، این انتخاب را خواهید داشت تا چیزهایی بسازید که کاملا واقعی به نظر می‌رسند و همه داخل یک کامپیوتر پردازش شده‌اند؛ دیگر پیشرفت‌های تکنولوژی‌ و کارهای دیگری که ممکن خواهد شد به کنار.

زلنیک معتقد است که بازی‌های ویدیویی، بخش روایی دیگر رسانه‌ها را دارند، اما در کنار آن، موضوعاتی مثل گیم‌پلی، قابلیت‌های اجتماعی و چیزهایی دیگر قرار می‌گیرند؛‌ طوری که بازی‌های ویدیویی به کامل‌ترین رسانه تبدیل می‌شوند.

مدیر عامل تیک-تو می‌گوید که آینده بازی‌های ویدیویی بسیار عظیم خواهد بود: تمام این‌ها کاری می‌کنند تا من مطمئن باشم که حرکات بسیار عظیمی در صنعت ما صورت خواهد گرفت. بیشتر آن‌ها را حتی نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. در آینده باید منتظر رشد عظیم تجارت و ایجاد ظرفیت‌هایی کاملا تازه چه از نظر خلاقیت در ساخت بازی و چه از نظر تجاری باشیم.

شرکت بازی‌سازی تیک-تو مجموعه‌هایی مثل جی‌تی‌ای، رد دد ردمپشن، ان‌بی‌ای، بایوشاک و بوردرلندز را در اختیار دارد.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 520

به "سازنده جی&zwnjتی&zwnjای: 10 سال تا گرافیک واقع&zwnjگرایانه فاصله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده جی&zwnjتی&zwnjای: 10 سال تا گرافیک واقع&zwnjگرایانه فاصله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید