فرح پور و پرورش نیا قهرمانان رشته تراپ شدند

به گزارش مجله جغتای، فینال رقابت های آزاد اهداف پروازی کشور در رشته تراپ با قهرمانی شیوا فرح پور از تهران و محمدحسین پرورش نیا از اصفهان همراه بود.

فرح پور و پرورش نیا قهرمانان رشته تراپ شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نخستین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی در سال 99 با حضور بیش از 90 ورزشکار از سراسر کشور طی دو روز در محل سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار گشت که با خاتمه مرجله مقدماتی فینالیست های رشته تراپ آقایان و بانوان معرفی و شناخته شدند.

برهمین اساس در فینال رشته تراپ بانوان شیوا فرح پور از تهران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و فاطمه امیری بهزادی از کرمان و بهاره جهاندار از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش آقایان این رشته نیز، محمد حسین پرورش نیا از اصفهان به عنوان قهرمان شناخته شد و امیرحسین آقازاده و سید بابک یگانه هر دو از تهران به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

شایان ذکر است در فینال رشته تراپ آقایان محمد حسین پرورش نیا با کسب 44 امتیاز رکورد فینال این رشته را ارتقاء داد. پیش از این رضا آقاجانی رکورد دار این رشته در فینال بود.

مراسم اهدای احکام و جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رئیس، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مربیان و داوران برگزار گشت.

نخستین دوره مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور از 13 تا 14 شهریورماه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت تمام اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 398

به "فرح پور و پرورش نیا قهرمانان رشته تراپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرح پور و پرورش نیا قهرمانان رشته تراپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید