فیلم رقصیدن مجری تلویزیون جلوی دوربین ! ، همه حیرت زده شدند !!

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران: مجری تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به پایکوبی یک داور کشتی روی تشک خودش نیز حرکات او را تقلید کرد.

فیلم رقصیدن مجری تلویزیون جلوی دوربین ! ، همه حیرت زده شدند !!

مجری رادیو و تلویزیون است عبد الله روا شاعر نیز است عبدالله روا متولد 1364 در بروجن است عبدالله روا دارای مدرک حقوق از دانشگاه اصفهان است عبدالله روا فعالیت خود از سال 1378 آغاز نموده است

مجتبی طوسی، داور مازندرانی با پایکوبی شمالی بر روی تشک، کشتی گیران را با خود همراه کرد.

به تازگی ویدئویی از پایکوبی گروهی مازندرانی داور و کشتی گیران بر روی تشک کشتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته و در میان آن ها دست به دست می گردد. برخی خبرگزاری های ورزشی ایران در این باره نوشتند: در هفته های گذشته ویدئویی از پایکوبی تماشاچیان کشتی منتشر شده بود که با صدای موسیقی پخش شده در سالن کشتی به پایکوبی و پایکوبی مشغولند و حالا کار به میانه تشک کشیده شده به طوری که داور با صدای موسیقی سالن، آغاز نماینده پایکوبی محلی است. جالب تر اینجاست که گوینده سالن نیز داور را به وسط تشک دعوت نموده است.

تعدادی از کاربران داور مازندرانی را خوش ذوق خطاب می نمایند و عده ای نیز مردم شمال ایران را خون گرم و پر جنب و جوش می دانند. برخی از کاربران از پایکوبی مازنی تعریف نموده و آن را پایکوبی محلی مردم شمال می دانند. در عین حال کاربرانی هستند که این پایکوبی را به علت داشتن حرکات ناگهانی تایید نمی نمایند و حتی وجود بچه ها را در میان افرادی که به پایکوبی مشغولند خطرناک عنوان می نمایند.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی55 آنلاین

منبع: رکنا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1147

به "فیلم رقصیدن مجری تلویزیون جلوی دوربین ! ، همه حیرت زده شدند !!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم رقصیدن مجری تلویزیون جلوی دوربین ! ، همه حیرت زده شدند !!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید