نامه نگاری مرغداران برای افزایش نرخ مصوب مرغ

به گزارش مجله جغتای، کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواهان اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب نهاده های دامی و جوجه یکروزه و سایر مؤلفه های فراوری شدند.

نامه نگاری مرغداران برای افزایش نرخ مصوب مرغ

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواهان اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب نهاده های دامی و جوجه یکروزه و سایر مؤلفه های فراوری شدند.

در متن این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید پس از مصوبه قبلی کارگروه تنظیم بازار در مورد قیمت مرغ زنده و گرم، قیمت ذرت و سویا توسط همین کارگروه افزایش به ترتیب حدود 14 درصدی و 19 درصدی پیدا کرده و صرف نظر از اینکه نهاده هم به طور کامل در اختیار مرغداران قرار نمی گیرد، سایر هزینه های فراوری نیز افزایش قابل توجهی یافته که از آن جمله افزایش 50 درصدی قیمت جوجه و 30 درصدی هزینه حمل و نقل می باشد که قطعاً باید در قیمت مصوب لحاظ و مورد تصویب قرار گیرد و عدم توجه به آن می تواند صنعت، مرغداران و بازار را ملتهب و دچار بحران نماید؛ لذا خواهشمند است تمهیدات لازم را نسبت به اصلاح قیمت مرغ بر اساس قیمت جدید جوجه، نهاده ها و سایر مؤلفه های فراوری مبذول فرمائید. به پیوست بررسی قیمت هر کیلو گرم مرغ زنده با در نظر دریافت شرایط حاکم بر بازار تقدیم می شود. پیشاپیش از مساعدت حضرتعالی سپاسگزاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 606

به "نامه نگاری مرغداران برای افزایش نرخ مصوب مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری مرغداران برای افزایش نرخ مصوب مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید