نحوه صبحانه خوردن در فضا

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا) - فضانوردان غذاهایی مانند آنچه که ما در زمین مصرف می کنیم را می خورند؛ اما به صورت وکیوم شده و متفاوت تر از زمین مصرف می کنند.

نحوه صبحانه خوردن در فضا

به گزارش آخرین خبر، ناسا و شرکای جهانی آن در حال آماده سازی برای جشن 20 سال زندگی مداوم انسان در فضا پس از اولین شب اقامت در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در نوامبر 2000 هستند. این سازه اعجاب مهندسی انسان در حال چرخش بالای زمین در ارتفاع حدود 250 مایلی است. تا به امروز میزبان 240 نفر از 19 کشور و بیشتر اقامت فضانوردان حدود شش ماه بوده است. بنابراین اعضای خدمه واقعاً چگونه در ایستگاه مداری زندگی و کار می کنند؟ برای ارائه برخی از بینش ها، خبرنگار نبض فناوری بهترین فیلم های ساخته شده توسط خود فضانوردان طی 20 سال گذشته را جمع آوری کرده که بسیاری از جنبه های مختلف زندگی در ISS را برجسته می کند و به تدریج منتشر خواهد شد.

فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی همان نوع غذایی را که ما روی کره زمین داریم مصرف می کنند فقط آن را به طرز متفاوتی تهیه می کنند. در ادامه مراحل آماده سازی نان و کره بادام زمینی را توسط فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی می بینید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 843

به "نحوه صبحانه خوردن در فضا" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه صبحانه خوردن در فضا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه صبحانه خوردن در فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید