واکنش سرپرست استقلال به پرتاب دست های بازیکن پیکان؛ باید در کتاب گنیس ثبت گردد!

به گزارش مجله جغتای، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال تهران درخصوص بازی مقابل پیکان و مصدومیت شیخ دیاباته و مسعود ریگی صحبت کرد.

واکنش سرپرست استقلال به پرتاب دست های بازیکن پیکان؛ باید در کتاب گنیس ثبت گردد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص ارزیابی از عملکرد استقلال مقابل پیکان تهران گفت: هوا سرد بود و بازی هم سرد بود. اینطور بگوییم که پیکان هم مانند ماشین سازی بازی را بسته بود و با یازده نفر دفاع می کرد. این فرایند هر چه بیشتر به سرانجام بازی نزدیک می شدیم تشدید شد و علیرغم حملاتی دامنه داری که داشتیم نتوانستیم گلزنی کنیم.

او ادامه داد: تاکتیک تیم پیکان چیدن اتوبوس بود و کاملا تدافعی بود. تاکتیک آنها مبتنی بر پرتاب اوت بلند بود که پرتاب دستی بازیکن آنها باید در گینس ثبت گردد!

او درخصوص کیفیت زمین مسابقه همینطور گفت: زمین متاسفانه به هیچ عنوان خوب نبود و توپ به گردش در نمی آمد و شاید یکی از دلایلی که به نتیجه نرسید این بود که تیم استقلال نتوانست تدابیر تاکتیکی خود را در زمین اجرا کند.

مددی درباره کوشش باشگاه برای برطرف محرومیت او گفت: خودم به شخصه با ایشان در جلسه کمیته انضباطی به دلیل اهمیت زیاد این موضوع شرکت کردم و اعضای کمیته نیز پس از شنیدن دفاعیات ما حکم را صادر کردند.

سرپرست باشگاه درخصوص مصدومیت ریگی هم گفت: ریگی یکی از بازیکنان خوب ماست و برای تیم زحمت می کشد. مصدومیت او اتفاق تلخی بود و امیدوارم که هرچه سریعتر برگردد تا به تیم یاری کند. واقعا جا دارد که از اورژانس تهران تشکر کنم که به سرعت این جوان را به بیمارستان رساندند و با ما همکاری داشتند.

مددی درباره غیبت شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و اینکه گفته می گردد او برای حضور در هر مسابقه پاداشی دریافت می نماید، گفت: در قرارداد ایشان اشاره ای به مصدومیت نشده و به هر شکل ممکن دو سال پیش نوشته شده و باید اجرا گردد. یکسری آپشن ها در این قرارداد وجود دارد که طبیعی است و مصدومیت هم جزوی از فوتبال است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود بیاید و به تیم یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 562

به "واکنش سرپرست استقلال به پرتاب دست های بازیکن پیکان؛ باید در کتاب گنیس ثبت گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست استقلال به پرتاب دست های بازیکن پیکان؛ باید در کتاب گنیس ثبت گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید