پشت پرده لغو تخریب ویلای داماد شمخانی چیست؟

به گزارش مجله جغتای، رأی قطعی تخریب اضافه طبقات ملک داماد آقای شمخانی در لواسان، در آستانه اجرا بود که نمایندگان مالک با ارائه یک دستور موقت توقف عملیات اجرایی از سوی دیوان عدالت اداری مانع اجرای این حکم شدند.

پشت پرده لغو تخریب ویلای داماد شمخانی چیست؟

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، صبح یکشنبه 25 خرداد، رأی قطعی تخریب اضافه طبقات ملک آقای حسن میرمحمدعلی (داماد آقای شمخانی) در لواسان، با حضور نمایندگان شهرداری، دادستانی و... در آستانه اجرا بود که نمایندگان مالک با ارائه یک دستور موقت توقف عملیات اجرایی از سوی دیوان عدالت اداری مانع اجرای این حکم شدند.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که پیشتر و در بهمن 97، رأی تجدیدنظر و قطعی کمیسیون ماده100 برای تخریب طبقات اضافه این ملک صادر و پس از شکایت مالک (حسن میرمحمدعلی) نیز مورد تأیید قرار گرفته است. اما اکنون و در آستانه اجرای حکم به ناگاه از شعبه ی دیگری به طرز عجیبی به نام مالک سابق این ملک (فرشاد کمال) دستوری برای توقف اجرای حکم تخریب صادر می گردد!

اگرچه این حکم تخریب قطعی بوده و گریزی از آن برای مالک متخلف وجود ندارد، اما اینکه دیوان عدالت اداری با این سردرگمی و تشتت در صدور احکام، مانع اجرای قانون و تخریب اضافه طبقات این ملک شده و در نقش نگرانی برای تحمیل خسارت بر مالک متخلف ظاهر می گردد، قابل تأمل و محل سؤال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 191

به "پشت پرده لغو تخریب ویلای داماد شمخانی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده لغو تخریب ویلای داماد شمخانی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید