پنجعلی: مسئولان درباره فوتبال تصمیم می گیرند نه مربی و مدیرعامل!

به گزارش مجله جغتای، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید مسئولان عالی رتبه درباره شرایط مسابقات در زمان شیوع کرونا تصمیم خواهند گرفت نه مربیان و مدیران.

پنجعلی: مسئولان درباره فوتبال تصمیم می گیرند نه مربی و مدیرعامل!

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایطش در روزهای کرونایی و اداره آموزشگاه فوتبال پرسپولیس گفت: با شیوع کرونا، برنامه های آموزشگاه پرسپولیس تعطیل شده و مربیان هم به صورت مجازی با بازیکنان پایه در تماس هستند. خود من هم در خانه حضور دارم و در موارد معدودی برای انجام بعضی امور راهی باشگاه می شوم. بیشتر وقتم را صرف نوه ام نموده ام.

او با دعوت همه مردم برای ماندن در خانه و یاری به مقابله با کرونا اظهار کرد: بدون شک شرایط برای همه یکسان نیست اما خواهش می کنم هر کسی که می تواند، در این شرایط در خانه بماند تا این قضیه حل گردد.

پیشکسوت پرسپولیس با تشکر از کادرهای درمان که از جان خود برای بهبود مبتلایان گذشتند، گفت: مردم باید به خاطر همدیگر و به خصوص کادر پزشکی که از جان خود مایه گذاشتند، با مسئولان همکاری نمایند تا این اپیدمی مهار گردد. کادر درمان قهرمان های واقعی هستند و دقیقا با مرگ دست و پنجه نرم می نمایند. تاریخ، فداکاری آنها را فراموش نخواهد کرد.

پنعجلی اعلام کرد: ما مبارزه با کرونا را دیر آغاز کردیم. این یک واقعیت است اما برای اینکه بیش از این صدمه نخوریم، باید با رعایت مسائل بهداشتی مانند خودداری از سفرهای درون شهری غیر ضروری و ماندن در خانه خودمان را از این ویروس در امان نگه داریم. باقی مسائل در دستان متخصصان است که راه حل و داروی این بیماری را پیدا نمایند. به احترام حیات انسان ها باید شکیبا باشیم و جان دیگران را به خطر نیاندازیم.

رئیس آموزشگاه فوتبال پرسپولیس درباره حواشی مربوط به برگزاری مسابقات لیگ برتر و سرنوشت این مسابقات اظهار کرد: همه دغدغه ما باید مبارزه با این ویروس باشد. ان شاء الله ویروس مهار خواهد شد و می توانیم در آینده فوتبال را برگزار کنیم و از آن لذت ببریم. قرار نیست که یک مربی یا مدیر عامل درباره مسابقات تصمیم بگیرد. ما مسئول داریم و آنها می دانند که چه تصمیمی برای فوتبال بگیرند.

وی اضافه نمود: طبیعی است که در این شرایط پرسپولیس بیشتر از هر تیمی تمایل به برگزاری ادامه فصل دارد اما همه چیز در اختیار مسئولان عالی رتبه فوتبال است و آنها با در نظر دریافت جان انسان ها، درباره فوتبال تصمیم می گیرند.

پنجعلی یادرآور شد: به زعم کارشناسان، پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما فقط قهرمانی مطرح نیست. کسب سهمیه آسیایی و سهمیه های لیگ های پایین تر هم مطرح است. باید امیدوار باشیم شرایط عادی گردد و این مسابقات را برگزار کنیم؛ در غیر این صورت هم نهادهای بین المللی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد و ما به آن عمل می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 146

به "پنجعلی: مسئولان درباره فوتبال تصمیم می گیرند نه مربی و مدیرعامل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: مسئولان درباره فوتبال تصمیم می گیرند نه مربی و مدیرعامل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید