پیگیری استانداری سمنان برای مساعدت مالی به شهرداری ها با شیوع کروناویروس

به گزارش مجله جغتای، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مساعدت مالی با توجه به کاهش درآمد شهرداری های استان سمنان و شیوع کرونا ویروس از سوی استانداری سمنان پیگیری می شود.

پیگیری استانداری سمنان برای مساعدت مالی به شهرداری ها با شیوع کروناویروس

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از استانداری سمنان، منوچهر فخری در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان سمنان و همایش شهرداران استان سمنان اظهار کرد: از تلاش شهرداری ها، دهکمک ها و بخشداری های استان سمنان در اجرای طرح های مختلف برای مقابله با کرونا ویروس قدردانی و تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کروناویروس درآمد شهرداری های استان کاهش یافته است، اضافه کرد: از سوی دیگر هزینه جاری شهرداری ها در ماه های گذشته افزایش یافت که استانداری سمنان در حال انجام نامه نگاری هایی برای کمک مالی به شهرداری های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شرح داد: شیوع کروناویروس در جهان به طور حتم امتحان الهی است که با دعا به درگاه خداوند متعال، این ویروس از کشور و جهان رخت برمی بندد.

فخری ادامه داد: کمیته خدمات ایمنی و شهری و روستایی ستاد مقابله با کروناویروس در استان سمنان از کمیته های پیروز بوده است. اجرای طرح های مختلف بدون مشارکت مردم ابتر باقی می ماند و طرح های مقابله با کروناویروس با همکاری مردم با فرهنگ استان استمرار یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: کارگران خدمات شهری به هیچ عنوان فراموش نشوند و امکانات و پایش بهداشتی خبرنگارانن و خانواده ها از سوی شهرداری ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان انجام شود.

فخری گفت: در حد امکان رسیدگی به امور اداری مردم استان در شهرداری ها در قالب شهر هوشمند و الکترونیکی انجام شود.

انتهای پیام/4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 141

به "پیگیری استانداری سمنان برای مساعدت مالی به شهرداری ها با شیوع کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری استانداری سمنان برای مساعدت مالی به شهرداری ها با شیوع کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید