گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد

به گزارش مجله جغتای، تیم گیتی پسند اصفهان امروز در دیدارنهایی لیگ برتر فوتسال توانست مقاومت البرز را شکست دهد و برای ششمین بار نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شود.

گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد

به گزارش از ، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز از هفته نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در سرانجام تیم گیتی پسند اصفهان با شکست سه بر یک توانست نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کند.

شاگردان وحید شمسایی بعد از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل مقابل سن ایچ ساوه در حالی به مصاف مقاومت البرز رفتند که این تیم در دیدار رفت در حالی که گیتی پسند تا دقایق سرانجامی پیروز میدان بود کار را به تساوی 2 بر 2 کشاند تا همان 2 امتیاز معادلات نماینده اصفهان را برای قهرمانی بر هم بزند.

گیتی پسند که در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومت در اختیار نداشت با توجه به پیروزی مس سونگون ورزقان در مقابل کراپ الوند نایب قهرمان لیگ برتر شد.

شاگردان شمسایی تنها در صورت برد مقابل مقاومت البرز و شکست یا تساوی مس در دیدار همزمان می توانستند قهرمان لیگ برتر شود.

در این دیدار ابتدا آرش دهدار برای مقاومت البرز گلزنی کرد و در ادامه محمد سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی و وحید شمسایی برای گیتی پسند گلزنی کردند.

وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند در این دیدار به دلیل کمبود بازیکن به میدان آمد و یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

در سایر دیدار ها مس سونگون ورزقان با نتیجه هفت بر یک کراپ الوند را شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد و تیم سن ایچ ساوه با اینکه از فرش آرا مشهد با نتیجه چهار بر یک مغلوب گردید به رتبه سوم رسید.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال های 1391 و 1395 به مقام قهرمانی و در سال های 1389، 1390، 1392، 1393 و 98 مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را به دست آورد.

گیتی پسند همچنین در سال 1391 به مقام قهرمانی و در سال های 1392 و 1396 به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 975

به "گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید