374 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد

به گزارش مجله جغتای، جدیدترین خبرها حاکی از آن هستند که استان آلبرتای کانادا در پذیرشی که در تاریخ 25 سپتامبر برگزار شده برای حدود 374 متقاضی اکپرس انتری دعوتنامه صادر نموده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان جهت اقامت دائم ارائه نمایند. حد اقل امتیاز این 374 متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 400 بوده است.

374 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد

جزییات این پذیرش را برنامه مهاجرت استانی آلبرتا امروز منتشر نموده است. لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی آلبرتا بخشی از برنامه مهاجرت استانی کاناداست که به استان های شرکت نماینده اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب نمایند.

تمام استان ها و منطقه ها کانادا که در برنامه مهاجرت استانی کانادا شرکت دارند حتی حد اقل دارای یک راستا مهاجرتی مرتبط با سیستم اکسپرس انتری هستند؛ سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

راستا اکسپرس انتری آلبرتا به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی کارگران ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شغال هستند که از اولویت های توسعه مالی استان حمایت می نماید بگردد.

داشتن یشنهاد شغل در آلبرتا از جمله شرایط نیست اما بنا به اعلم برنامه مهاجرت استانی آلبرتا می تواند احتمال پذیرفته شدن زا افزایش دهد. اگر متقاضی از طرف استان انتخاب گردد 600 امتیاز اضافی هم در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نماید. این امتیاز از آن جهت حایز اهمیت است که صندلی متقاضی را در صف انتظار اکسپرس انتری معین می نماید و بدین ترتیب کسب 600 امتیاز فرد متقاضی را در برترین موقعیت برای دریافت دعوتنامه در دور بعدی خواهد نمود. بدین ترتیب پذیرش 25 سپتامبر مجموع دعوتنامه های صادره به وسیله برنامه مهاجرت استانی آلبرتا برای متقاضیان اکسپرس انتری تا اینجاس ال 2019 را به 6088 رساند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 989

به "374 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "374 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید