اردوغان به دنبال اجرای اقتصاد اسلامی است

به گزارش مجله جغتای، ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که اقتصاد اسلامی کلید برون رفت از بحران های مالی است.

اردوغان به دنبال اجرای اقتصاد اسلامی است

به گزارش روز دوشنبه آناتولی، اردوغان این مطلب را طی سخنرانی در دوازدهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد اسلامی که از سوی موسسه تحقیقات و آموزش اسلامی وابسته به بانک توسعه اسلامی در دانشگاه صباح الدین زاعم استانبول به صورت تله کنفرانس برگزار گردید، مطرح کرد.

وی درباره عملکرد دولتها در دوره شیوع ویروس کرونا، گفت: طی دوره شیوع ویروس کرونا شاهد این بودیم که حتی توسعه یافتهترین کشورها به لحاظ مالی نیز حتی در تامین ماسک و حداقل امکانات بهداشتی برای شهروندان خود ناتوان بودند.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه شیوع کرونا ضعفها و واقعیت های دردناکی را آشکار کرد، اضافه نمود: طی دوره شیوع کرونا این واقعیت دردناک آشکار شد که فقط ثروت مادی برای اطمینان از عدالت اجتماعی و برابری کافی نیست.

اردوغان با اشاره به اینکه ترکیه دوره همه گیری ویروس کرونا را با کمترین تلفات ممکن پشت سر گذاشت، افزود: علاوه بر تامین نیازهای مردم خودمان به 125 کشور دیگر یاری های پزشکی ارسال کردیم.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: در پی عادی سازی شرایط و برداشتن محدودیت های کرونایی شاهد جهش در فراوری، تجارت و گردشگری هستیم.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 273

به "اردوغان به دنبال اجرای اقتصاد اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان به دنبال اجرای اقتصاد اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید