با فرمان صوتی در یخچال را باز کنید

به گزارش مجله جغتای، اکنون در دورانی که انسان در پی شیوع ویروس کرونا در لمس اشیاء با وسواس عمل می کند، این می تواند خبر خوبی باشد که برای باز کردن درب یخچال نیز نیازی به لمس آن نباشد و تنها با دستور صوتی باز شود.

با فرمان صوتی در یخچال را باز کنید

یخچال و فریزرهای قابل کنترل با فرمان صوتی از قبل تبدیل به یک واقعیت عملی شده اند، اما اکنون شرکت ال جی آن را مفیدتر و کاربردی تر کرده است.

این غول فناوری خط تولید 2021 یخچال های خود موسوم به InstaView را معرفی کرده است که درب آن می تواند با یک فرمان صوتی باز شود. این ویژگی به خصوص برای زمانی مفید است که دستان شما با مواد غذایی پر است و نمی توانید درب یخچال را باز کنید. همچنین نباید از این نکته غافل بود که در دوران همه گیری باید مراقب آنچه لمس می کنیم نیز باشیم.

در این یخچال های جدید همچنین می توان با فرمان های صوتی به بررسی مواردی مانند دستگاه های یخ ساز و تامین آب یا حتی سوال درباره برنامه روز پرداخت.

این مدل های جدید همچنین دارای ضدعفونی کننده مبتنی بر نور ماوراء بنفش در قسمت شیر آب هستند که این ویژگی نیز به خصوص برای دوران همه گیری مفید است.

شرکت ال جی نوید یک صفحه شیشه ای 23 درصد بزرگتر نسبت به مدل قبلی را داده است.

این شرکت قیمت و تاریخ دقیق عرضه محصول جدید خود را مشخص نکرده است. اما انتظار می رود که مانند مدل های گذشته طولی نکشد تا به بازار راه یابند.

این ویژگی کنترل صوتی یخچال می تواند خیلی مفید واقع شود و باز کردن درب یخچال بدون نیاز به استفاده از دستان خود می تواند دردسرهای ما را برای قرار دادن مواد غذایی مختلف درون یخچال از بین ببرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 618

به "با فرمان صوتی در یخچال را باز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فرمان صوتی در یخچال را باز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید