برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت اعلام شد

به گزارش مجله جغتای، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را را آماده پخش نموده است.

برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ مرثیه آفتاب عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه های ناب امام خمینی(ره) به آنالیز برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می پردازد.

این برنامه در دو قسمت50 دقیقه ای در تاریخ13 و 14 خردادماه از ساعت22 پخش خواهد شد.

همچنین در 2 برنامه راه ولایت که ساعت22 روزهای15 و 16 خرداد بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بصورت زنده پخش می گردد، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل القدر مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه اورکلر امامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به آنالیز تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. گزارش تلفنی، شعر و سرود موضوعی از آیتم های این برنامه است که بمدت 60 دقیقه از ساعت 16 تا 17 چهاردهم خردادماه بصورت زنده پخش خواهد شد.

سایر برنامه های روتین و تأمینی شبکه های استانی سیما و صدا نیز با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد .

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان با فراوری 3گزارش تبیینی به آنالیز ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی، و یک گزارش درخصوص قیام15خرداد و نقش آن در فرایند پیروزی انقلاب می پردازد.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با فراوری و انتشار 20 ویدئو، 1 موشن گرافیک، 20 متن و 2 پوستر بمناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام15 خرداد همراه مخاطبان خود خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 885

به "برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید