جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث فرهنگی به مجلس

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث فرهنگی به مجلس تشریح شد.

جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث فرهنگی به مجلس

سید عزت الله ضرغامی گفت: میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و قرار شد در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارتخانه ارائه گردد. البته یک بخش گزارش عملکرد 9 ماهه بود و به صورت مکتوب در بخش های مختلف مأموریتی وزارتخانه مبتنی بر آنچه در جلسه رأی اعتماد قول داده بودم، ارائه شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: گزارش مفصل مکتوبی ارائه دادم که به تعداد اعضا توزیع شد و در مهمترین بخش ها توضیحات شفاهی را نیز ارائه کردیم.

ضرغامی افزود: در کنار این، دستور مهم دیگری در کمیسیون وجود داشت و آن کارنامه وزارتخانه درباره شعار سال و حوزه دانش بنیان و اشتغال بود. در حوزه فراوری باید گزارش می دادیم. خوشبختانه اقدامات خوبی شده و همکاران ما در این حوزه گزارش های خود را ارائه دادند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: خوشبختانه در حوزه فناوری های نوین چون از روز اول و حتی قبل از این که رأی اعتماد بگیرم این بخش را تدارک دیده بودم و کارشناسان را جمع نموده بودیم و استارت آپ ها را هماهنگ نموده بودیم، اقدامات خوبی در این باره صورت گرفته است.

او یادآور شد: سرمایه گذاری های خوبی شده و پلتفرم های جدیدی ایجاد شده است. اگر این راهکارها رفته رفته در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد، تحول بزرگی خواهد بود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در حوزه صنایع دستی به عنوان یک طرح جامع پلتفرمی پیش بینی شده که می تواند تمام موضوعات مرتبط با صنایع دستی از فراوری تا فروش را سرویس بدهد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1295

به "جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث فرهنگی به مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه وزارت میراث فرهنگی به مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید