راه اندازی پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی شهر برندن منیتوبا

به گزارش مجله جغتای، جدیدترین خبرهایی که از استان منیتوبای کانادا به دست خبرنگاران رسیده است حکایت از این دارند که شهر برندون آخرین شهری است که پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی را افتتاح نموده است. شهر برندن که دومین شهر عظیم منیتوبا است جدیدا پذیرش به وسیله این پایلون پنج ساله را آغاز نموده است.

راه اندازی پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی شهر برندن منیتوبا

گفتنی است پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی برای مرتبط کردن کارگران ماهر خارجی با کارفرمایانی که در 11 جامعه مختلف با کمبود نیروی کار روبرو هستند طراحی شده است؛ این جوامع به خاطر فرصت های شغلی، موقعیت مکانی، جمعیت و توانایی شان در یاری به اسکان مهاجران انتخاب شده اند.

پیشنهاد شغل تمام وقت و معتبر در یکی از این جوامع مورد احتیاج است و تنها متقاضیانی که از طرف پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی توصیه نامه دریافت می نمایند می توانند تقاضای اقامت دائم کانادا را ارائه نمایند. سالانه تا سقف 2750 متقاضی اصلی به علاوه خانواده هایشان می توانند به وسیله این پایلوت برای اقامت دائم انتخاب شوند.

گفتنی است که 11 جامعه مزبور عبارت اند از:

North Bay, Ontario

Sudbury, Ontario

Timmins, Ontario

Sault Ste. Marie, Ontario

Thunder Bay, Ontario

Brandon, Manitoba

Altona/Rhineland, Manitoba

Moose Jaw, Saskatchewan

Claresholm, Alberta

Vernon, British Columbia

West Kootenay (Trail, Castlegar, Rossland, Nelson), British Columbia

سهمیه سال نخست شهر برندن 100 نفر معین شده است. بعلاوه، رئیس توسعه مالی شهر برندن گفته است که نقطه قوت این پایلوت این است که مطابق با احتیاجهای بازار کار جامعه طراحی شده است و برای متقاضیان مهاجرت راستا سریعتر و متمرکزتری برای کسب اقامت دائم کانادا فراهم می نماید.

فرایند مرتبط کردن متقاضیان و کارفرمایان بسته به هر جامعه فرق دارد. در خصوص شهر برندن، متقاضیان علاقه مند باید ابتدا پروفایل کاربری بسازند و سپس تقاضای خود را برای شغلی که در وبسایت پایلوت مهاجرت به منطقه ها شمالی و روستایی کانادا اعلام شده ارائه نمایند.

سپس اداره توسعه مالی برندن تقاضانامه ها را آنالیز می نماید و افرادی که حداقل شرایط لازم در زمینه مهارت، تحصیلات و سابقه کار را دارند انتخاب نموده و به کارفرمای مربوطه معرفی می نماید. بعد از این، کارفرما هم متقاضی را آنالیز می نماید و افرادی که مورد تایید او قرار می گیرند پیشنهاد کار دائمی و بلندمدت دریافت می نمایند. متقاضیانی که پیشنهاد کار دریافت می نمایند می توانند تقاضای خود را برای توصیه نامه جهت شهر برندن یا Community Recommendation ارائه نمایند.

متقاضیانی که بالاترین رتبه را دارند به طور ماهانه آنالیز می شوند و یا مورد تایید قرار می گیرند، یا فرایند رسیدگی به آنها موقتا متوقف می گردد و یا کلا رد می شوند. متقاضیانی که فرایند رسیدگی به درخواستشان متوقف شده تا شش ماه تحت آنالیز قرار دارند.

تنها متقاضیانی که برای دریافت توصیه نامه تایید شده اند می توانند تقاضای اقامت دائم کانادا را به دولت کانادا ارائه نمایند. به گفته مقامات کل این فرایند حداکثر هفت ماه به طول می انجامد. آنگونه که رئیس اداره توسعه مالی شهر برندن منیتوبا اعلام نموده است هدف آنها این نیست که هر طور شده از سهمیه 100 نفری خود در سال اول استفاده نمایند بلکه می خواهند افراد حرفه ای و ماهر را که بیشترین تناسب را با این شهر کوچک کاندا دارند برگزینند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 991

به "راه اندازی پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی شهر برندن منیتوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پایلوت مهاجرت منطقه ها شمالی و روستایی شهر برندن منیتوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید